رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز خبر داد؛

کشف اختلاس ۶۸ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های البرز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف یک پرونده اختلاس در یکی از بانک‌های استان خبر داد و گفت: ارزش اختلاس صورت گرفته در این پرونده ۶۸۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مهدی افشاری با تبریک آغاز هفته فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی با هدف ورود جدی پلیس در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی تأسیس و در سال‌های اخیر اقدامات مثبتی از خود به جا گذاشته است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از زمان تأسیس، افزود: یکی از حوزه‌های فعالیت پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در این راستا با تلاش همکاران پرتلاش بنده در اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شش ماهه اول امسال با اجرای ۱۲ مرحله طرح سراسری بیش از ۳۰ میلیون عدد انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: بیشتر کالاهای مکشوفه قاچاق در استان البرز مربوط به لوازم یدکی خودرو، دستگاه آلات صنعتی، خودرو و موتورسیکلت‌های قاچاق، اقلام اساسی و داروهای کمیاب بوده است.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به ورود جدی پلیس امنیت اقتصادی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از ۵۴ هکتار از زمین‌هایی که توسط افراد سودجو از اراضی ملی زمین خواری شده بودند رفع تصرف شدند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: همچنین با اقدامات صورت گرفته در پلیس امنیت اقتصادی ۲۰۰ هکتار از اراضی باغی و کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بودند با همکاری مراجع قضائی و سایر دستگاه‌های مرتبط به کاربری خود بازگشتند.

وی از انهدام سه باند رشا و ارتشاء در ادارات دولتی در شش ماهه اول امسال خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف یک پرونده اختلاس در یکی از بانک‌های استان خبر داد و گفت: ارزش اختلاس صورت گرفته در این پرونده ۶۸۰ میلیارد ریال بوده که در این زمینه سه نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۲۱ پرونده احتکار کالای اساسی در شش ماه اول خبر داد و گفت: در این زمینه ۲۱ نفر دستگیر و ارزش کالاهای مکشوفه ۷۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ افشاری در ادامه به دستگیری پنج اخلالگران در نظام ارزی در شش ماه اول سال اشاره کرد و گفت: از این افراد بیش از ۵۱ هزار واحد انواع ارز کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پل ارتباطی مردم با پلیس امنیت اقتصادی است که شهروندان می‌توانند با تماس با این مرکز اخبار و اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار دهند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها