اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد:

افزایش دمای تهران تا چهارشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران و کاهش نسبی دما از فردا تا شنبه (۱۴ تا ۱۶ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده با توجه به پایداری هوا در بیشتر بخش‌های استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری به‌ویژه روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در ارتفاعات افزایش ابر و در بعضی ساعات در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی، خواهیم بود.

از بعدازظهر پنج‌شنبه، تا جمعه شب در غرب و نیمه جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز افزایش نسبی دما سپس تا روز شنبه (۱۶ مهرماه) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

باتوجه به مشاهده گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور، برای امروز در ساعات بعدازظهر افزایش غبار محلی و کاهش دید در سطح استان به‌ویژه در نواحی جنوب و غرب دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴مهرماه) صاف گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۵مهرماه) صاف در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال گردوخاک در اواخر وقت با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها