در شب اول هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل لورکوزن به برتری رسید و بارسلونا در برابر اینترمیلان به شکست رضایت داد.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه چند دیدار همزمان برگزار شد.

در گروه A تیم ناپولی موفق شد با نتیجه عجیب شش بر یک میزبانش آژاکس را در هم بکوبد. شاگردان اسپالتی که این روز‌ها بسیار آماده هستند به این ترتیب هر سه بازی دور رفت رقابت‌ها را با نتایجی قاطع (چهار بر یک مقابل لیورپول و سه بر صفر مقابل رنجرز) پیروز شدند.

در این مسابقه ابتدا هلندی‌ها با گل کادوس پیش افتادند، اما راسپادوری (۲ بار)، دی لورنزو، زیلنسکی، کوارتسخلیا و سیمئونه گل‌های ناپولی را در ادامه زدند.

در دیگر بازی این گروه، لیورپول با دو گل گلاسکو رنجرز را شکست داد. آرنولد در دقیقه هفت و صلاح در دقیقه ۵۳ (پنالتی) گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

در جدول این گروه، ناپولی با ۹ لیورپول با ۶، آژاکس با ۳ و رنجرز بدون امتیاز در رتبه‌های اول تا چهارم هستند.

در گروه B، تیم پورتو میزبان بایرلورکوزن بود که با دو گل به پیروزی رسید. پاس گل‌های هر دو گل پورتو را مهدی طارمی داد که ۹۰ دقیقه در میدان بود، اما سردار آزمون در این مسابقه برای لورکوزن به میدان نرفت.

در دیگر بازی این گروه، کلوب بروژ با دو گل مهمانش اتلتیکو مادرید را شکست داد. در جدول این گروه، کلوب بروژ بلژیک با ۹ امتیاز صدرنشین است و سه تیم دیگر گروه ۳ امتیازی هستند.

در گروه C اینتر موفق شد در دیداری حساس در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با یک گل بارسلونا را شکست داد. هاکان چالهانغلو تک گل مسابقه را در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست به ثمر رساند.

 بایرن مونیخ با پنج گل ویکتوریا پلژن را شکست داده و با ۹ امتیاز صدرنشین گروه شود. اینتر و بارسلونا هم با ۶ و ۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند.

در گروه D نیز مصاف تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و تاتنهام در آلمان با تساوی بدون گل به پایان رساند.

مارسی با نتیجه چهار بر یک اسپورتینگ لیسبون را شکست داد اما تیم پرتغالی همچنان با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه است.

تاتنهام و اینتراخت با ۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سومند و مارسی با کسب نخستین بردش با ۳ امتیار در قعرجدول جای دارد و برای صعود امیدوار شد.

سایر دیدار‌های این هفته چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها