«جام‌جم» دلایل افزایش قتل‌ عام خانواده همسر توسط دامادهای خشمگین را برسی می‌کند

مرگ؛ هدیه داماد به خانواده‌ عروس

مرد جوان که مدعی شده بود، پنج نفر را به قتل رسانده بیماری روانی است. به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، بامداد سوم مهر امسال مردی ۳۰ساله به یکی از کلانتری‌های شرق تهران رفت ومدعی شد پنج نفررا به قتل رسانده و به دلیل عذاب وجدان آمده تا تسلیم شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۱۱۳
با دستورساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، مرد جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. متهم در جریان تحقیقات گفت‌: اعضای یک خانواده را به قتل رسانده‌ام. از مدتی قبل با چند نفر از آشنایان خود اختلاف پیدا کرده و از آن‌ها کینه به دل داشتم. برای همین آن‌ها را به قتل رساندم و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی انداختم.

با بررسی ادعا‌های این متهم مشخص شد، گزارشی درباره ناپدید شدن پنج نفر در پلیس آگاهی مطرح نشده و جسدی نیز در کانال آب در حوالی خیابان رازی تهران پیدا نشده است؛ بنابراین معلوم شد جنایتی در کار نبوده و این مرد دروغ گفته است. با توجه به این‌که احتمال می‌رفت مرد جوان دچارمشکلات روحی باشد، برای مشخص شدن وضعیت سلامتش به پزشکی قانونی منتقل شد که دیروز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند این مرد مجنون است و باید در یک مرکز روانی بستری شود؛ بنابراین با هماهنگی قضایی برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های روانی منتقل شد تا در آنجا بستری و تحت درمان باشد. 
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها