دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: محموله سنگین سلاح و مهمات قبل از ورود به ایران با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرز سیستان و بلوچستان کشف شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی شمس‌آبادی روز شنبه در گفت و گویی تلویزیونی با شبکه استانی هامون با بیان این مطلب افزود: این محموله با رصد اطلاعاتی کشف و ضبط شد و عوامل آن دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات در این عملیات کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سلاح‌ها با قصد ایجاد ناامنی در حال ورود به کشور بوده است، اظهارداشت: نیروهای امنیتی و انتظامی هر گونه تحرکی علیه کشور را رصد می کنند و دشمن قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی آنها گرفتار خواهند شد.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: نیروهای جان برکف انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت ملت بزرگ ایران از بذل جان و خون خود دریغ ندارند و به مزدوران و ایادی وابسته به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه شرارت ناامنی و شیطنت نخواهند داد.

روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به ۴ تن افزایش یافت.

مردم زاهدان ظهر روز گذشته بعد از پایان نماز جمعه، شاهد حمله تروریست های مسلح و مزدوران جیش الظلم به چندین مقر انتظامی، نظامی و متعاقبا درگیری و تیراندازی کور آنان در معابر عمومی سطح شهر و تخریب اموال عمومی بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها