ماجرای جنایت‌های هولناک دامادهای خشمگین پایانی ندارد و امسال به سریال قتل‌عام‌های خانوادگی تبدیل شده است. در تازه‌ترین جنایت در شهرستان فردیس، مرد خشمگین در انتقامی کور در خانه پدرزن سابقش خون به پا کرد. متهم با شلیک گلوله پدرزن و همسر سابق خود را به قتل رساند و فرزند و مادرزن سابقش را به شدت مجروح کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۹۹
نویسنده محمد غمخوار - گروه حوادث
به گزارش جام جم آنلاین، ساعت هشت صبح پنجشنبه، آخرین روز تابستان صدای شلیک چند گلوله در یکی از خیابان‌های شهرک ناز شهرستان فردیس استان البرز، اهالی را سراسیمه به خیابان کشاند. آن‌ها که احتمال می‌دادند حادثه‌ای تلخ رقم خورده، سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. دقایقی بعد و با حضور تیم جنایی در محل، آن‌ها با جسد مرد میانسالی در مقابل خانه‌اش رو‌به‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

با توجه به این که همسایه‌ها صدای چند گلوله را شنیده بودند، احتمال می‌رفت افراد دیگری هم در خانه به قتل رسیده باشند. ماموران با ورود به ساختمان متوجه شکسته شدن در یکی از خانه‌ها شدند و پس از ورود با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند.

پیکر زن میانسال و زن جوانی همراه کودکی غرق در خون روی زمین افتاده و هدف گلوله قرار گرفته بودند. زن میانسال و کودک ۱۰ساله هنوز نفس می‌کشیدند که سریع به بیمارستان انتقال یافتند. با گزارش این جنایت به قاضی حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس او دستور رسیدگی سریع به پرونده و شناسایی هویت قاتل را صادر کرد.

تیم جنایی با تحقیق از بستگان و همسایه‌های این خانواده متوجه شدند، داماد خانواده چند سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت از او جدا شده، اما در این مدت اختلاف و درگیری آن‌ها همچنان ادامه داشت.
با کشف این سرنخ احتمال ارتکاب جنایت به دست داماد سابق خانواده مطرح شد. این احتمال با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل قتل و همچنین ردزنی‌های تخصصی به یقین تبدیل شد. بررسی‌ها در این شاخه مشخص کرد، مرد جوان به دلیل اختلاف با همسر سابقش تصمیم به این جنایت گرفته بود. او که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است، با تهیه یک سلاح کلت خود را به مقابل خانه پدرزن سابقش رسانده بود.
 
عامل این جنایت از چند ساعت قبل از قتل مقابل خانه کشیک می‌داد و منتظر فرصتی برای اجرای نقشه قتلش بود. حدود ساعت هشت صبح، مرد میانسالی به قصد خرید نان از خانه خارج شد که قاتل به او نزدیک می‌شود و با شلیک گلوله، پدرزن سابقش را به قتل می‌رساند. او بعد از اولین جنایت خود را به مقابل در ورودی ساختمان رسانده و با شکستن در، وارد شده و به همسر، مادرزن سابقش و فرزند ۱۰ساله‌اش امان نمی‌دهد و به سمت آن‌ها نیز شلیک می‌کند. قاتل پس از وقوع این جنایت تلخ از محل می‌گریزد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین باره گفت: «در این جنایت، همسر و پدرزن سابق قاتل، جان خود را از دست دادند و فرزند و مادرزن سابق او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند. بنابر اعلام پزشکان، آن‌ها به دلیل شدت جراحات به کما رفته‌اند که تلاش برای نجات جان آن‌ها ادامه دارد.»

وی ادامه داد: «عامل این جنایت با دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفته و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی جست‌وجو‌ها برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش را آغاز کرده‌اند.»

۱۲جنایت در ۶ ماه

داماد‌های خشمگین در شش ماه گذشته ۱۲جنایت را رقم زده و در انتقام‌گیری‌های مرگبار خود ۳۰نفر را به قتل رسانده و چهار قاتل پس از جنایت در صحنه قتل به زندگی خود پایان دادند. نکته قابل توجه در این جنایت استفاده قاتلان از سلاح گرم برای اجرای نقشه‌شان است.

بندرگناوه ۱۵ فروردین

داماد بعد از قتل همسر و مادرزنش و سپس مجروح کردن برادرهمسرش، با شلیک پلیس کشته شد.

رضوانشهر ۱۵ فروردین

مرد عصبانی همسر و برادرزنش را کشت و گوش مادرزنش را برید. او ساعاتی بعد دستگیر شد.

قزوین ۲۴ فروردین

داماد مسلح با شلیک گلوله، همسر، پدر و مادرزنش را در ضیاء‌آباد قزوین از پا درآورد.

ارومیه ۲۷ فروردین

مرد خشمگین در خانه‌ای روستایی در حوالی ارومیه، همسر، پدر و مادرزنش را به قتل رساند.

اصفهان ۱۱اردیبهشت

مردی با ضربه‌های چاقو، پدرزن، مادرزن و همسرش را کشت و با مراجعه به پلیس، خود را تسلیم کرد.

تهران ۲۱ اردیبهشت

مرد افغان با ضربه‌های چاقو مادرزنش را کشت و سه عضو دیگر خانواده همسرش را زخمی کرد.

گرگاب ۲۵ اردیبهشت

مرد جوان پس از قتل همسرش، پدرزن، مادرزن و دخترش را هم کشت و بعد به زندگی‌اش پایان داد.

دره‌شهر ۱۱ تیر

داماد عصبانی بعد از قتل همسر و خواهرزن و مجروح کردن مادرزنش با اسلحه، خودکشی کرد.

مشهد ۱۴ تیر

مردی پای معامله در بنگاه املاک با ضربه‌های قمه، همسر و مادرزنش را به قتل رساند و دستگیر شد.

سنندج ۳ مرداد

داماد جوان، چهار عضو همسرش را همراه مرد دیگری در یک باغ کشت و با شلیک گلوله خودکشی کرد.

فسا ۲۵ مرداد

مرد خشمگین با شلیک گلوله مادرزنش را کشت و همسرش را زخمی کرد. او سپس به زندگی خود پایان داد.

فردیس ۳۱ شهریور

داماد سابق با شلیک گلوله همسر و پدرزن سابقش را به قتل رساند و مادرزن و فرزندش را راهی بیمارستان کرد.

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها