فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در بازدید از هنگ مرزی خداآفرین در گفت و گو با ایرنا با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای نیروهای مرزبانی افزود: تمام مرزهای کشورر زیر رصد اطلاعاتی و امنیتی مرزبانی قرار دارنند.

وی اضافه کررد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و واگذاری تجهیزات نوین نظامی به آنها، در کنار ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب وجود دارد.

وی ادامه داد: ما با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه در مرزهای کشور به شدت برخورد می کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و شکننده خواهد بود.

سردار گودرزی گفت: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

وی ضمن تذکر به همسایگان کشورمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و مقتدر است، افزود: به همسایگان مان توصیه می کنیم اجازه ندهند اشرار از خاک آنها علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در پشت مرزهای کشوررمان گفت: ما درر چند روز اخیر یک تیم تروریستی را که به داخل کشور نفوذ کرده بود، در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و به طور کامل منهدم کردیم.

فرمانده مررزبانی کشور یادآوری کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی درر مرزهایمان داریم و این اشراف باعث شده در طول مرزهای هشت هزار و ۷۷۵ کیلومتری کشور، امنیت و ثبات برقرار باشد تا مردم با خیال راحت به زندگی شان برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها