اقشار مختلف مردم ولایتمدار قزوین امروز یکشنبه مصادف ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با برگزاری راهپیمایی و راه اندازی دسته جات عزاداری اهانت هنجارشکنان به مقدسات از جمله قرآن، مساجد و پرچم عزای سید الشهدا(ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، این راهپیمایی و اجتماع با شکوه از میدان میرعماد قزوین آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان نادری و میدان آزادی و خیابان پیغمبریه در خیابان شهدا (سپه) گردهم آمدند.

حاضرین در این مراسم در در حمایت از حجاب و عفاف شعار «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «ای خواهر مسلمان، زینت تو حجاب است» و همچنین در حمایت از تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیچ بابت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر»، «بسیجی دلاور، تشکر تشکر» سردادند.

«مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از دیگر شعارهای راهپیمایان در این مراسم بود.

جمعی از مسوولان از جمله آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار، سردار رستعملی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، سردار علی ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان و ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این راهپیمایی مردمی حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، حاضران با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ع) نوحه خوانی و سینه زنی کردند.

در پایان این مراسم حاضران خواستار برخورد قاطع و جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان و اغتشاشگران که به مقدسات توهین کرده و به اموال عمومی خسارت وارد کرده و درصدد برهم زدن نظم و آرامش هستند، شدند.

اتمام حجت | راهپیمایی باشکوه قزوینی ها در محکومیت اهانت به مقدسات

اتمام حجت | راهپیمایی باشکوه قزوینی ها در محکومیت اهانت به مقدسات

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها