عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

هدف فتنه جویان اصل نظام است / اتهامات به نیروی انتظامی خلاف واقع است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از پشت پرده اتفاقات اخیر در کشور پرده برداشت.
کد خبر: ۱۳۸۱۲۹۶

حسن نوروزی در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به ماجرای درگذشت مهسا امینی تاکید کرد: برابر با داده‌های موجود حضور ایشان در مرکز پلیس اخلاقی و بیهوشی و سکته ایشان با توجه با سابقه بیماری قبلی اتفاقات حادی نبوده و همچنان که بارها شاهد بودیم بسیاری از مردم در سراسر جهان بدون هیچ حادثه دچار عارضه می‌شوند و فوت می‌کنند. بنابراین این رخداد را به مساله ضرب و شتم ایشان از سوی ماموران انتظامی نسبت دادن خلاف واقع است.

وی با بیان اینکه پلیس اخلاقی تاکنون به وظیفه خود در مقوله حفظ حجاب و عفات عمل کرده است گفت: متاسفانه بعد از این اتفاق برخی از هنرپیشه‌ها ، ورزشکاران و سلبریتی ها به نحوی اظهار نظر کردند که گویی نیروهای انتظامی ، نظام و انقلاب در وقوع چنین رخدادی مقصر است و این در حالی است که هنوز گروه‌های حقیقت یاب و نهادهای ذیربط هنوز نتایج بررسی‌‌های دقیق خود را ارائه نکردند اما کار تا جایی پیش رفت که عده ‌ای با صراحت شعار دادند مهسا بهانه است و اصل نظام نشانه است.

نماینده رباط کریم ادامه داد: از بایدن و مکرون گرفته تا سلطنت طلبان و منافقین و جریان‌های تجزیه طلب برای به آ‌شوب کشیدن کشور به میدان آمدند و عناصر فتنه با ایجاد نارامنی در سطح شهرها اموال عمومی را به آتش کشیدند و سرمایه های ملی را مورد آسیب قرار دادند و کار به جایی رسید که جوانی نااگاه به قرآن و مقدسات اهانت کرد. این رفتارها نه عقلانی و نه شرعی و نه انسانی است و از سویی دیگر به هیچ وجه قابل قبول و تحمل هم نیست و باید با آشوب طلبان و تخریب کنندگان اموال عمومی و معترضان به جان و مال مردم برخورد قاطع صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها