اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان گفت : ارج نهادن به هفته دفاع مقدس به دلیل زنده نگهداشتن ارزش های آن دوران است و این هفته یادآور رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام است .
کد خبر: ۱۳۸۱۱۰۰

ارج نهادن به هفته دفاع مقدس به دلیل زنده نگهداشتن ارزش های آن دوران است دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود : انقلاب اسلامی برمبنای ارزش های دینی صورت گرفت و با پشتیبانی مردم دسیسه های دشمنان خنثی شد اما در ادامه درگیر جنگ نابرابر شدیم .


وی در ادامه تصریح کرد: اگر تیکه بر خدا و تعالیم دینی و پیروی از ولایت نبود این رزمندگان هرگز از جان خود نمیگذشتند‌.


دکتر حسین نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس و قداست آن در سایه ارزش های دینی شکل گرفته ، خاطر نشان کرد: همیشه دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند و این در حالیست که آگاهی های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره های شهدا موفقیت های ما را پررنگ تر نشان خواهد داد.


وی یکی از این نقاط قوت در دفاع مقدس را موضوع ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت : برگزاری هفته دفاع مقدس یادآور این نقاط قوت است.


گفتنی است در این همایش با حضور استاندار خراسان شمالی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل بعمل آمد .  خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها