مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا حقیقی خواستار در اختیار قرار گرفتن فضای ورزشی سایر ادارات به ورزش صبحگاهی شد و افزود: با توجه به اینکه نیمه دوم سال با فصل سرما مواجه هستیم، امکان فعالیت‌ها در فضای روباز سخت خواهد شد و بهتر است سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی به این مهم اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: ۵۰ هیات ورزشی در سطح استان و ۳۰۰ هیات در سطح شهرستان‌های همدان فعالیت دارند ضمن اینکه ۳۰۰ فضای ورزشی زیر نظر این اداره کل خدمات ورزشی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همدان جزو استان‌های فعال در ورزش همگانی کشور است، بیان کرد: هیات همگانی توانسته است با اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در جایگاه برترین‌ها قرار گیرد.

حقیقی با انتقاد از حضور کارشناسان ادارات عضو شورای تربیت بدنی استان به جای مدیران اجرایی گفت: در این شورا تصمیم گیری‌های کلان صورت می‌گیرد و توقع داریم مدیران حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خواستار در اختیار قرار گرفتن فضای ورزشی سایر ادارات به ورزش صبحگاهی شد و افزود: ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان فعال است که با توجه به اینکه نیمه دوم سال با فصل سرما مواجه هستیم، امکان فعالیت‌ها در فضای روباز سخت خواهد شد و بهتر است سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی به این مهم اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم ساعات ابتدایی صبح در راستای توسعه ورزش صبحگاهی، سالن‌های ورزشی ادارات رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و هیات همگانی استان نیز مربی کارآزموده را برای انجام فعالیت ورزشی آن‌ها معرفی کند.

حقیقی توسعه ورزش کارمندی را مهم دانست و گفت: فعالیت کارمندان در ورزش نه تنها ارتقا سلامت آن‌ها را به دنبال دارد، بلکه منجر به روحیه نشاط در محیط کار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها