مهاجم برزیلی رئال‌ مادرید: اسپانیایی‌ها نژادپرست هستند

ببینید | اشک ریختن وینیسیوس هنگام توهین هواداران والنسیا

رئیس اتحادیه ایجنت‌های اسپانیا خطاب به وینیسیوس؛

اسپانیا جایی برای میمون بازی نیست

رئیس اتحادیه ایجنت‌های اسپانیا خوشحالی پس از گل وینیسیوس را به میمون بازی تشبیه کرد.
کد خبر: ۱۳۸۰۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا، پدرو براوو، در برنامه زنده تلویزیونی در واکنش به خوشحالی های بعد از گل وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید گفت که برای رقصیدن باید به همان کشورش برزیل برگردد و اسپانیا جایی برای میمون بازی های او نیست.این موضوع باعث شده که پس از اعلامیه باشگاه رئال مادرید در حمایت از وینیسیوس ،فدراسیون فوتبال برزیل و سایر بازیکنان برزیلی در سراسر اروپا هم از او حمایت کنند.

فدراسیون فوتبال برزیلی با انتشار ویدیویی از رقص بازیکنان برزیلی در شادی پس از گل نوشت: رقص و دریبل زدن وجود خواهد داشت، اما احترام از هر چیزی مهم تر است. ورزشکار ما وینیسیوس جونیور هدف توهین های نژاد پرستانه واقع شد. فدراسیون فوتبال برزیل اتحاد و حمایت خود را نشان می دهد.

در این میان گابریل ژسوس و گابریل ماگالاش، دو بازیکن برزیلی آرسنال هم با انتشار توییتی از هموطن خود حمایت کردند.

ادر میلیتائو، هم تیمی و هموطن وینیسیوس در رئال مادرید هم نوشت:برادرم وینیسیوس، شادی بعد از گل حق توست. هیچ اظهار نظر نژاد پرستانه ای نمی تواند این حق را از تو بگیرد، روی من حساب کن! پیروزی و پیروزی های بیشتری از راه خواهند رسید. در فوتبال و فراتر از آن، همیشه حداکثر احترام را برای همدیگر قائل خواهیم بود.

حتی پله، اسطوره فوتبال برزیل و جهان هم با انتشار عکسی از وینیسیوس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:فوتبال یک شادی است. فوتبال رقصیدن است؛ حتی فراتر از این، فوتبال یک جشن واقعی است. هرچند، متأسفانه نژادپرستی هنوز وجود دارد، اما اجازه نمی دهیم چنین چیزی خنده از لب های ما بگیرد و هر روز به این ترتیب به مبارزه علیه نژادپرستی ادامه خواهیم داد.برای حق و حقوق خود می جنگیم تا خوشحال و مورد احترام باشیم.

همچنین تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی هم نوشت:همیشه برقص برادر! همیشه خودت باش. اجازه نده کسی این شادی را از تو بگیرد، این بی احترامی نیست!

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها