در راستای دیدار با ایثارگران صورت گرفت،

سفر یکروزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به شهرستان میناب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان به شهرستان میناب سفر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان به شهرستان میناب سفر کرد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۷۴
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان به شهرستان میناب سفر کرد.
 
 
عطا ناوکی به همراه  غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، با حضور در میز خدمت و دیدار در منزل 20 خانواده معظم شاهد و ایثارگر در شهرستان میناب مشکلات این عزیزان را بررسی کرد و گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان از اولویت‌های بنیاد است چرا که این قشر با فداکاری و شکیبایی ما را مدیون خود کردند.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان وجود خانواده‌‎های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران را نعمت بزرگی برای کشور دانست و افزود: تجلیل، تکریم و سرکشی از این عزیزان سبب یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دوران دفاع مقدس می‌شود.
 
 
ناوکی با بیان اینکه برپایی میز خدمت در راستای خدمات رسانی به ایثارگران است عنوان کرد: با برنامه‌ریزی هدفمند و اجرای درست برنامه‌های عملیاتی بنیاد، سعی می‌کنیم نواقص و کمبودها را در خصوص مشکلات جامعه ایثارگری و فعالیت‌های این نهاد به حداقل برسانیم.
 
 
گفتنی است در دیدارهای یاد شده، حجت‌الاسلام عبدالرسول قدوسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب نیز  حضور داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها