رییس پلیس گذرنامه استان کرمانشاه:

توقف صدور “گذرنامه” و “گذر موقت”

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

ازدحام جمعیت در مرز خسروی نداریم

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه اکنون ازدحام جمعیت چندانی در مرز خسروی نداریم، گفت: طی دو، سه روز آینده با پیک برگشت زوار مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۳۷۹۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین؛ محمد حیدری ، با اشاره به تردد روان زوار از مرز خسروی و اینکه ازدحام جمعیت شدیدی در مرز وجود ندارد، اظهار کرد: زوار در حال عبور از مرز هستند و ساعت کاری مرز نیز به روال گذشته از پنج صبح تا ۱۸ عصر است.

وی احتمال ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز خسروی در روزهای آتی را نیز بعید دانست و عنوان کرد: طرف عراقی با این موضوع موافقت نکرده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای اسکان و یا ارائه خدمات به زوار وجود ندارد، تاکید کرد: در مسیرهای منتهی به مرز نیز ترافیک روان است.

حیدری درباره توصیه به مردم در زمینه مراجعه به مرز نیز گفت: در این زمینه پیرو سیاست‌های ستاد اربعین هستیم و با توجه به اطلاعیه‌های مکرر این ستاد مبنی بر عدم مراجعه مردم به مرز، ما هم از مردم تقاضا داریم دیگر به سمت مرزها خصوصا مرز خسروی مراجعه نکنند.

وی از روند افزایشی بازگشت زوار از مرز خسروی هم خبر داد و عنوان کرد: احتمالا طی دو، سه روز آینده با پیک برگشت زوار مواجه باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین خاطرنشان کرد: به زودی همه ظرفیت‌ها و امکانات را برای موج برگشت زوار متمرکز خواهیم کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها