درخواست تسهیلات اربعین به زائران بدون نیاز به مراجعه به بانک آغاز شد و زائران متقاضی دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح درخواست خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، ارائه تسهیلات به زائران اربعین که از مرزهای زمینی به عراق مشرف می‌شوند، از موضوعاتی بود که روز گذشته وزیر اقتصاد آن را مطرح کرد.

یک از شروط استفاده از تسهیلات، ثبت‌نام در سامانه سماح است که از امروز درخواست تسهیلات زائران اربعین در سامانه سماح فعال شد و زائران می‌توانند درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند. برای ورود به سامانه سماح به اینجا مراجعه کنید.

درخواست تسهیلات اربعین در سامانه سماح فراهم شد

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد روز گذشته از ارائه تسهیلات به زائران اربعین خبر داد و مقرر شد تا زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) در صورتی که از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آنها واریز و با اقساط یکساله از یارانه آنها کسر شود. میزان این تسهیلات برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ‌۵ میلیون تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها