جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی برای مراسم «روز کارگر» در شهر میلواکی این کشور باز هم به حامیان دونالد ترامپ حمله لفظی کرد و با واکنش یکی از طرفداران او مواجه شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، تلاش یک معترض آمریکایی برای بر هم زدن سخنرانی رئیس‌جمهور دموکرات این کشور در شهر میلواکی خبرساز شد.

جو بایدن که طی روزهای اخیر بارها علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه آمریکا و طرفداران اظهارنظر کرده است، این بار در سخنرانی در ایالت ویسکانسین باز هم به ترامپ و هوادارانش حمله کرد.

رئیس‌جمهور دموکرات برای شرکت در سخنرانی به مناسبت روز کارگر در آمریکا، خود را به شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین رسانده بود و یک سخنرانی هم ترتیب داد.

تعداد بازدید : 51

در جریان سخنرانی بایدن، یکی از معترضان تلاش کرد سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا را بر هم بزند و با صدای بلند تلاش کرد اظهاراتی خطاب به او مطرح کند اما تلاش او به دلیل صدای زیاد حامیان رئیس‌جمهور و مداخله نیروهای امنیتی ناکام ماند.

به دنبال آغاز اعتراض‌های این معترض آمریکایی و هو کردن جمعیت حامی بایدن، برخی از طرفداران رئیس‌جمهور این کشور تلاش کردند به سمت او بروند اما بایدن آنها را از این کار بر حذر داشت.

جو بایدن در حالی که نیروهای امنیتی درصدد خارج کردن این معترض بودند، خطاب به حضار گفت: «خیلی خوب، خداوند به شما عشق بورزد. بگذارید او برود. بگذارید او برود».

رئیس‌جمهور آمریکا از بیم خشونت فیزیکی حامیانش در این سخنرانی علیه معترض و در تلاش برای آرام کردن آنها خطاب به آنها افزود: «نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه این کار را نکنید. بگذارید برود. هر کسی از این حق برخوردار است که بخواهد احمق باشد».

تعداد بازدید : 33

وی در ادامه بار دیگر ضمن تکرار حملات لفظی اخیر خود علیه دونالد ترامپ و حامیانش آنها را متهم کرد که «در حال نابود کردن دموکراسی» در آمریکا هستند.

جو بایدن که پیش از این به دلیل اظهارات تند علیه ترامپ و همه حامیانش با انتقادهای شدید جمهوری‌خواهان مواجه شده بود، در میلواکی تلاش کرد که بین طرفداران ترامپ و همه جمهوری‌خواهان تمایز قائل شود.

به گفته او، حامیان افراطی جنبش «آمریکا را دوباره با عظمت کنید» ضمن نابود کردن دموکراسی، تهدیدی برای اعضای طبقه کارگر در آمریکا هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «ما باید قوی‌تر، مصمم‌تر و متعهدتر به نجات دموکراسی آمریکا باشیم تا جمهوری‌خواهان (جنبش) دوباره آمریکا را با عظمت کنید و آن مرد را (از صحنه) خارج کنیم چرا که آنها (دارند) دموکراسی را نابود می‌کنند».

وی بلافاصله این موضوع را تصریح کرد که منظور او همه جمهوری‌خوئاهان و حامیان این حزب در آمریکا نیست و منظور او فقط طرفداران افراطی «ترامپ» است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها