امیر حسینی در گفتگو با «جام‌جم»:

والیبال ایران توانایی کسب مدال دارد

تیم‌ملی والیبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شد با کسب دو پیروزی و یک شکست به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود. ملی‌پوشان در اولین دیدار خود در مرحله حذفی مقابل تیم قدرتمند برزیل قرار خواهند گرفت. با توجه به صعود ملی‌پوشان به مرحله حذفی درباره ارزیابی بازی ملی‌پوشان در مرحله گروهی گفت‌وگویی با امیر حسینی داشتیم.
کد خبر: ۱۳۷۹۰۴۵
نویسنده ساناز سلیمان‌آبادی - گروه ورزش
ارزیابی شما از بازی تیم‌ملی در دور گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان چیست؟

در دو بازی اول ملی‌پوشان نمایش بدی نداشتند، اما متأسفانه حواشی پیش‌از اعزام تیم‌ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان کمی در روحیه بازیکنان و تیم تأثیرگذار بود و ملی‌پوشان هنوز از نظر روانی به مرز آمادگی نرسیده‌اند. البته از نظر بدنی خوب هستند، اما تیم مشکل روحی و روانی دارد. در بازی مقابل هلند گاهی دچار بحران می‌شدیم، اما نباید با یک شکست بگوییم همه‌چیز خراب‌شده است. برای هر تیمی ممکن است این اتفاقات رخ دهد و بر اساس اتفاقات شرایط پیش می‌آید. فکر نمی‌کنم بحرانی به‌وجودآمده باشد و ما می‌توانیم تیم برزیل را شکست دهیم.

درباره بازی مقابل تیم‌ملی برزیل، آیا می‌توانیم این تیم را شکست دهیم؟

تیمی که برای نتیجه‌گیری رفته باشد و به صعود به مراحل بالا فکر می‌کند، نباید به نام حریف توجهی داشته باشد. عطایی نیز گفته که به دنبال کسب نتیجه بهتر از دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان است. با هر حریفی که بازی داشته باشیم، باید مقابل آن‌ها تلاش کنیم. برزیل حریفی نیست که نتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. کمی باید بهتر بازی کنیم، اگر بازیکنان در حد خودشان ظاهر شوند و در سرویس و دریافت عملکرد خوبی داشته باشند می‌توانند برزیل را شکست دهند. امیدوارم برزیل را شکست دهیم و بازیکنان توانایی کسب مدال را دارند.

انتظار کسب مدال دور از ذهن نیست؟

خیر، هیچ چیزی غیر قابل‌پیش‌بینی نیست. بازیکنانی که در اختیار تیم‌ملی قرار دارند توانایی کسب مدال را دارند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها