مناقصه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان:

احداث دیواره‌ی حفاظتی رودخانه‌ های فصلی

رودخانه‌های فصلی اگرچه یک موهبت طبیعی برای کاهش مخاطرات ناشی از نزولات به‌خصوص در فصل پر بارش به شمار می‌رود اما عدم رسیدگی و توجه به آن می‌تواند زمینه‌ساز حوادث تلخ و ناگواری شود
کد خبر: ۱۳۷۹۰۳۴


رودخانه‌های فصلی اگرچه یک موهبت طبیعی برای کاهش مخاطرات ناشی از نزولات به‌خصوص در فصل پر بارش به شمار می‌رود اما عدم رسیدگی و توجه به آن می‌تواند زمینه‌ساز حوادث تلخ و ناگواری شود.

طغیان این رودخانه‌ها در سالهای گذشته در مواردی منجر به حوادث تلخ و آسیب‌های جانی و مالی فراوان به شهروندان برازجانی گردیده و در بارشهای مردادماه ۱۴۰۱ نیز سبب آبگرفتگی برخی معابر و مناطق مسکونی گردید.
احداث کانالهای بتنی استاندارد در مسیر دره‌ها، ساخت دیواره‌های حفاظتی مستحکم و لایروبی به‌موقع از مهمترین اقدامات جهت کاهش این خطرات به شمار می‌رود.
در همین راستا و در ادامه‌ی واگذاری پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان پروژه‌ی احداث کانال مسیر رودخانه‌ی فصلی موسوم به کمال آباد به مناقصه رفت و با مشخص شدن پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است.

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان این پروژه که در هفته‌ی دولت امسال کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شد در حدفاصل آرامستان تا بلوار آزادی اجرا خواهد شد و طول آن ۵۰۰ متر خواهد بود.
بر اساس این گزارش کانال مذکور که از نوع کانال بتنی است با اعتبار چهل و پنج میلیارد ریال اجرا خواهد گردید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها