پایگاه جامع اطلاع رسانی در حوزه قرض الحسنه تاسیس می شود
مدیرعامل بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران خبر داد:

پایگاه جامع اطلاع رسانی در حوزه قرض الحسنه تاسیس می شود

رضا اسفندیاری گفت :تعداد۵۸هزار وام به مبلغ تقریبی ۳هزارمیلیارد تومان در ۵ماه اول ۱۴۰۱پرداخت شده است
کد خبر: ۱۳۷۸۹۴۸

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

رضا اسفندیاری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶تاسیس وطی ۱۵سال فعالیت هر سال با تراز مثبت اداره شده گفت : این بانک‌با سهامداری و پشتیبانی مالی ۱۰بانک بزرگ کشور که بانک ملی با ۲۱در صد بیشترین سهام را دارد با ۱۵هزار میلیارد تومان‌سرمایه کارش را آغاز ودر مرحله ای به ۲۵هزار میلیارد رساند که تا سقف ۵۰هزار میلیارد هم افزایش خواهد یافت .
اسفندیاری اضهار کرد :این بانک ۱۵شعبه در شهر اصفهان ،۱۵شعبه در شهرستان های اطراف اصفهان و در نهایت ۵۳۰ شعبه در کل کشور دارد .
مدیرشعب استان اصفهان با اشاره به تو‌سعه زیر ساختهای الکترونیکی تصریح کرد:با پیشخوان مجازی کلیه مراحل از افتتاح حساب تا عملیات و‌خدمات بانکی و تسهیلات انلاین توانسته دسترسی مردم را تسهیل کند
وی ادامه داد :در راستای خدمت به مراجعین از شرایط کمی و کیفی شعب هم غافل نبودیم. به طوری که بانک مهر ایران درراستای اعتماد سازی مردم سقف وام را از ۵۰میلیون به ۲۰۰میلیون افزایش داده و‌شرکتها که قبلا ممنوعیت از دریافت وام قرض الحسنه داشتند نیز میتوانند با گردش حساب تا سقف ۵۰۰میلیون تومان وام دریافت کنند.
رئیس شعب استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به طرح کالا کارت این بانک اشاره و بیان کرد :طرح کالا کارت بانک‌مهر ایران خدمات پزشکی ،دندانپزشکی ،درمانی و خرید محصولات خانگی را پوشش میدهد.
اسفندیاری ضمن تاکید بر اینکه نسبت مطالبات به مصارف در این ۵ماه اول سال ۱۹صدم درصد است تصریح کرد :استاندار د مطالبات در کشور بین ۲تا۳در صد است که در بانک مهر ایران این میزان کمتر از ۲دهم در صد میباشد (تقریبا ۱۰برابر کمتر از استاندارد مطالبات بانکی کشور)ودرپایان گفت : بانک مهر ایران با ۱۵سال سابقه توانسته به ۳۰در صد از منابع بانکی با ۶۰سال سابقه دسترسی پیدا کند

شایان ذکر است قرض‌الحسنه، فرهنگِ پسندیده‌ی اسلامی- ایرانی، دارای وسعت تاریخی دیرینه‌ای است. تاکید این سنت الهی در قرآن کریم و سیره‌ی اهل‌بیت(ع) نشان از نقش مؤثر این سنت نیکو در رفاه، همدلی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
در همین راستا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین و اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در ایران، اقدام به برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی - هنری قرض‌الحسنه نموده است.
این جشنواره در سه بخش رسانه، فرهنگی - هنری، پژوهش و نوآوری برگزار می گردد.

جام جم اصفهان /هاجر مقضی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها