مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: قرار است 20 طرح از طرح های تولیدی و یا خدماتی فعال و موفق مددجویان تحت حمایت با اولویت طرح های زنان سرپرست خانوار از طریق شرکت ها و یا کارگذاری های دارای صلاحیت ثبت برند شوند
کد خبر: ۱۳۷۸۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان بوشهر، محمد رضا میری مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص ثبت برند طرح های اشتغال موفق مددجویان تحت حمایت با اولویت زنان سرپرست خانوار خبرداد.

میری با بیان اینکه یکی از بهترین شیوه امداد رسانی به مددجویان تحت حمایت ایجاد شغل برای آنان است، گفت: اشتغال‌زایی یک حمایت پایدار و عزتمندانه است که اگر با رویکرد کارآفرینی همراه باشد بسیاری از مشکلات جامعه هدف رفع خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: با توجه به دستاوردها و تولیدات مددجویان کمیته امداد که به خوبی گویای مستعد بودن این قشر از جامعه می باشد لذا جهت ارزش گذاری به تولیدات و همچنین ایجاد امکان رقابت با سایر تولید کنندگان اعم از داخلی و خارجی، این نهاد درصدد است جهت تعدادی از طرح های اشتغال با اولویت زنان سرپرست خانوار ثبت برند نماید.

میری افزود: در این مرحله قرار است 20 طرح از طرح های تولیدی و یا خدماتی فعال و موفق از طریق شرکت ها و یا کارگذاری های دارای صلاحیت ثبت برند نماید.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است گفت: اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.
میری با اشاره به اهمیت ثبت برند در پایداری و توسعه کسب و کار اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی امکان صادرات محصولات نیز برای مددجویان فراهم خواهد شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها