در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد با استاندار مطرح شد؛

تسریع در تعیین تکلیف جانمایی بیمارستان مادر و کودک

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی صبح امروز در هفدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر و شایسته تقدیر استان گفت : تعاونی ها می توانند سکاندار تولید استان باشند زیرا قدرت فوق العاده ای برای چرخش تولید و اقتصاد را دارند.
کد خبر: ۱۳۷۸۷۵۰

تعاونی ها نهادی قدرتمند و عامل محرک جامعهبنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر حمایت از مجموعه تعاونی های استان ، افزود:باید باور این موضوع که تعاونی ها یک نهاد قدرتمند هستند در بین عموم مردم بارور شود زیرا سرمایه های تعاونی ها عامل اصلی محرک جامعه تلقی می شوند.
وی گفت : بر اساس گزارش های ارائه شده پنجاه درصد تعاونی های استان غیرفعال هستند لذا نهادینه شدن قدرت قوی تعاونی ها در جامعه یک امری الزامی است که نیازمند حمایت از سوی دستگاه های اجرایی متولی است .
وی با بیان اینکه باید در مسیر فعال سازی تعاونی ها قدم بیشتری برداریم ، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه ای به موضوع تعاونی ها دارند زیرا تعاونی ها می توانند در راستای نیازهای اساسی کشور قدم بردارند.
دکتر حسین نژاد تصریح کرد:احصا نیازهای مورد نیاز کشور و تبدیل آن به برند و حرکت در مسیر تجاری سازی از اهداف و رسالت مجموعه تعاونی هاست.
دکتر حسین نژاد بر نقش مهم آموزش در قالب های مختلف و اطمینان بخشی به اعضای تعاونی ها از سوی هیات مدیره تاکید کرد و افزود : حرکت در مسیر این عوامل، پیشرفت و توسعه را رقم می زند.
گفتنی است در پایان این آیین با حضور دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی از تعاونی های برتر و شایسته تقدیر استان تجلیل بعمل آمد . خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها