خرم آباد-جام جم آنلاین -امام جمعه خرم‌آباد گفت: اجتماع بزرگ دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین و کربلا نشان دهنده وحدت جهان اسلام ، قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است
خرم آباد-جام جم آنلاین -امام جمعه خرم‌آباد گفت: اجتماع بزرگ دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین و کربلا نشان دهنده وحدت جهان اسلام ، قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است
کد خبر: ۱۳۷۸۷۰۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با بیان اینکه جوانمردی و مروت از مهربانی شروع می‌شود، گفت: نیکوکاری، خوش خلقی، ترحم، تعامل و سازش و ... جلوه‌ای از مهربانی هستند که سر آمد همه این مهربانی‌ها انبیا، پیشوایان معصوم و امام حسن مجتبی (ع) است؛ عصاره معارف اسلامی، مهربانی است و امام حسن مجتبی(ع) تجسم مهر، مهربانی و مهرورزی بودند.
وی به شهادت حضرت رقیه و مظلومیت وی اشاره کرد و  اظهار داشت:  روز اربعین نزدیک است و زائرانی برای این مراسم از شهرهای استان ما چه ایرانی و خارجی عبور می‌کنند، بایستی مقدم این عزیزان را گرامی بداریم، چون اجتماع بزرگ دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین و کربلا نشان دهنده وحدت جهان اسلام، قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است. 
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در همین راستا موکب‌هایی در داخل استان در مرز مهران، نجف و کربلا از سوی هم استانی‌های ما شکل گرفته، نیازمند اقلام نقدی و غیر‌نقدی هستند، قطعا کمک به این موکب‌ها تعظیم شعائر الهی و خوشنودی رسول خدا، حضرت امیر و فاطمه(س) و سرافرازی و سربلندی اسلام را در پی دارد. 
وی با اشاره به اینکه روز ۱۲ شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس است، بیان کرد: ۴۳ سال است که جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار تسلیم ناپذیر ایستاده است، وقتی در مقابل چنین دولت‌هایی هستیم باید هوشمندانه عمل کنیم. 
شاهرخی گفت: گاهی در استان در  فضای مجازی و حقیقی ناهنجاری‌های گفتاری و رفتاری به وقوع می‌پیوندد که ناراحت کننده بوده و عذاب‌آور تر این است که این افراد در منصبی باشند که شایستگی این منصب را ندارند. 
وی افزود: هر مسلمانی به ویژه جوانان انقلابی استان تمسخر و توهین به مقدسات برایشان قابل تحمل نیست و با محوریت روحانیت روز شنبه اجتماع کرده و خواستار پیشگیری و اعمال قانون مقابل هتاک‌ها شدند و خواستار این شدند ریشه این افراد در ادارات خشکانده شود و خواستار رسیدگی بدون اغماض دستگاه قضا شده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه در مبارزه با مفسد، فساد، رانت، ویژه خواری، حیوان گردی مکررا مطالبی را بیان کردم و اخیرا مشاهده کردم  خریدار تار موی طبیعی خانم‌ها شدند، گفت: در این مورد اگر کشته شوم، عقب نشینی نمی‌کنم.
وی افزود: باید آگاه باشیم و گفتمان انقلابی را ترویج دهیم، دو راه برای حل این موصوعات داریم یکی ترویج گفتمان انقلابی و بعد اعمال قانون به دست دستگاه قضا است.
وی با بیان اینکه مطالبه‌گری مبتنی بر منطق، استدلال، ادب، اخلاق و متانت است، گفت: بارها انتقاداتی مبتنی بر منطق، استدلال، اخلاق انجام شده، مطالبه‌گری همراه با توهین  خلاف شرع است و باید همراه با دلیل باشد، در خواست دارم به این نکته توجه شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها