مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

راه‌اندازی مرکز تولید محتوای فضای مجازی در استان

خرم آباد-جامجم آنلاین -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: گرامیداشت و برگزاری مراسم تجلیل از مشاهیر زنده لرستان از موضوعات مهمی است که در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
خرم آباد-جامجم آنلاین -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: گرامیداشت و برگزاری مراسم تجلیل از مشاهیر زنده لرستان از موضوعات مهمی است که در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۹۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان منصور احمدی ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار داشت: در یک سالی که از عمر دولت گذشته  تقریبا در ۱۰ شاخص تغییراتی مثبت صورت گرفته که جالب توجه و ویژه است.
وی افزود: اولین حوزه بحث کرونا است که در ابتدای فعالیت دولت شیوع کرونا در اوج بود و مردم نیازمند واکسن بودند اما امروز می‌بینیم که با تلاش کادر درمان و دولت امروز مشکلی در بحث واکسن نیست و امروز دولت و رسانه ها بدنبال ترغیب مردم برای تزریق واکسن هستند. 
دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان گفت: در حوزه سیاست خارجی دولت، شاهد دیپلماسی مناسب و اخبار بسیار خوب در حوزه سیاست خارجی هستیم که پیامدها و خبرهای خوب آن در آینده و روزهای آتی هم امیدواریم مخابره شود.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش نیز در یک سال اخیر شاهد افزایش مدال آوری و حضور موفق ورزشکاران در مسابقات مختلف بودیم که قابل قیاس با گذشته نیست.
این مسوول عدم قطع برق و مدیریت بهینه انرژی را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در بحث سفرهای استانی دولت شاهد انجام ۳۱ سفر استانی هیات دولت در یک سال بودیم که یک رکورد است و از طرفی در هفته دولت نیز همه اعضای دولت در یک روز به استان‌ها سفر کردند که این یک رکورد است.
احمدی اظهار داشت: مدیریت بحران و رسیدگی به مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده از موارد دیگر بود که در یک سال گذشته شاهد بودیم و رضایت‌مندی نسبی را به همراه داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: روحیه جهادی و مردمی با دولتمردان و محور قرار دادن مردم نکته مورد توجه دولت سیزدهم است. 
وی در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر لرستان اشاره و عنوان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر در ۴ ماهه اخیر در استان لرستان انجام شد؛ اولین پروژه‌ای که بعد از چندین سال راکد مانده بود تالار هزار نفری و مرکزی خرم‌آباد است که با اعتبار خوبی که در سفر رییس جمهور تخصیص داده شد با پیمانکار جدید قرارداد بسته و فعالیت آغاز شد.
احمدی اظهار کرد: پروژه بزرگ هنرستان هنرهای زیبا در مرکز استان را داریم که پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در حال حاضر فعال شده است، همچنین مجتمع‌های فرهنگی دورود و پلدختر نیز فعال شده‌اند.
وی یادآور شد: برای تجهیز مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد اعتبار خوبی گرفته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال، ۹۰ درصد بازسازی و نوسازی آن انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه بیان کرد: مرکز رصد، پایش و تولید محتوای فضای مجازی از سوی این اداره تشکیل شده و بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت و برگزاری مراسم تجلیل از مشاهیر زنده لرستان از موضوعات مهمی است که در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار گرفته است.
احمدی عنوان کرد: در ۴ ماه اخیر ۴ معاون وزیر و ۸ مدیرکل در حوزه وزارتی به استان سفر داشته‌اند که حضور این عزیزان دستاوردهای خوبی برای حوزه فرهنگ و هنر به همراه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: بحث ساماندهی و پالایش اعضای خانواده مطبوعات لرستان در دستور کار قرار دارد و انجام می‌شود.
وی در خصوص آموزش به هنرجویان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: با تایید وزارت ارشاد هنرجویانی که در نقاط مختلف استان درخواست آموزش داشتن باشند به صورت کاملا رایگان آموزش خواهند دید و هزینه مربی را وزارت ارشاد پرداخت خواهد کرد تا هنرجو هیچ هزینه‌ای پرداخت نکند. هنرجویان مشتاق می‌توانند به ادارات ارشاد در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها