مدیر مخابرات منطقه ایلام عنوان کرد:

تعداد ۳۰۲ سایت همراه اول در استان وجود دارد

مدیر مخابرات منطقه ایلام درباره اقدامات حوزه تلفن همراه گفت: ظرفیت سیستم منصوبه در استان یک میلیون می باشد که شماره های مشغول به کار تا سال جاری ۶۱۹۶۶۶ که یک رشد ۳۶/۱ درصدی داشته همچنین تعداد ۳۰۲ سایت همراه اول در استان وجود داردکه یک رشد ۲۶/۴ صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۰۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حشمت اسدی افزود: اقدامات مهمی در حوزه شرکت مخابرات در طول ۹ سال گذشته در سطح استان صورت گرفته که باعث یک تحول گسترده در زمینه ارتباطات، اینترنت شده است.

وی در خصوص وضعیت تکنولوژی استان اضافه کرد: تکنولوژی ۲G از ۲۳۹ به ۳۰۲ افزایش و یک رشد ۲۶/۴ بوده همچنین 3G ، 4G به ترتیب ۴۳۷ و ۳۵۹ بوده است.

وی یادآور شد: تا سال 1401 تعداد Repeater 19 داشته و ضریب نفوذ در استان ۱۰۶/۲ که یک رشد ۳۰/۶ درصدی انجام شده همچنین پوشش جاده های اصلی استان ۸۲۶ کیلومتر که یک رشد ۱/۷ درصدی و جاده های فرعی ۶۸۰ کیلومتر و رشد ۱۱/۵  و جمعیت تحت پوشش شبکه تلفن همراه ۹۷ درصد تا سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام درباره وضعیت تلفن ثابت تصریح کرد: تعداد شماره های منصوبه در سال ۹۱، ۱۹۸۸۲۰  که در سال ۱۴۰۱به ۱۹۸۵۶۴ کاهش یافته و رشد منفی ۰/۱ وجود داشته همچنین شماره های مشغول به کار در سال ۱۴۰۱، ۱۳۰۵۸۳ مشترک و ضریب نفوذ در سال ۹۱، از ۲۷/۳ به ۲۱/۴ در سال 1401 کاهش یافته و رشد منفی ۲۱/۶ داشتیم.

وی بیان داشت: در حوزه دیتا پورت پرسرعت منصوبه ( G.SH.DSL)  ۱۵۴۰ بوده و پورت پرسرعت دایر شده در سال ۹۱، ۱۰۴۱ و در سال ۱۴۰۱، ۱۲۶۷ که رشد ۲۵ درصدی صورت گرفته همچنین در سال ۱۴۰۱ منصوبه FTTH 972 ، دایره FTTH ۱۹۸ بوده است.

اسدی عنوان کرد: منصوبه Vdsl ۱۲۸ و دایره ۳۳ vdsl همچنین پورت پرسرعت منصوبه ADSL2 در سال 1401 به ۶۲۹۶۸ که رشد ۲۰۶/۵ درصدی و پورت پرسرعت دایره ADSL2 در سال 1401 به ۳۴۳۲۸ افزایش و رشد ۱۹۴ درصدی صورت پذیرفته است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ شهر و ۱۶۰ روستا دارای اینترنت پرسرعت بوده که به ترتیب یک رشد ۸/۷ و ۳۵۷/۱ درصدی انجام گرفته همچنین توسعه شبکه انتقال داخل استان به ۱۰۰۰G/G افزایش و رشد ۹۹۰۰ درصدی و پهنای باند اینترنت ۱۲STM1 افزایش و رشد ۳۸۰ درصدی وجود داشته است.

وی گفت: در حال حاضر ۵۴۰ روستا دارای ارتباط تلفنی و ۵۰۳ روستا از تلفن خانگی برخوردار که به ترتیب یک رشد ۴/۹ و ۰/۲ انجام شده است.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰۸ دفتر ICT روستایی داریم و همچنین تعداد ۲۲۰ روستا از خدمات دفاتر ICT بهره مند هستند همچنین ۶۷ دفتر خدمات ارتباطی شهری وجود دارد که یک رشد ۸/۱ در سال ۱۴۰۱ وجود داشته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها