فرصت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ فراهم شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۱، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۴۰۱/۵/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۵/۲۴) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده اند می­ رساند، تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۶/۱۷ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

۱- این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده، ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۷ تمدید نمی‌شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۲- انتخاب رشته در رشته­‌های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته‌های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۵/۲۳) به افرادی توصیه می­ شود که در آزمون عملی این رشته‌ها قبلاً شرکت کرده باشند.

۳- اگر اقدام به انتخاب رشته ­های دارای شرایط خاص و مصاحبه می‌نمایید، توجه داشته باشید در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: Request.sanjesh.org یا با شماره تلفن‌های‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها