در نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام جم و استاندار استان فارس، تفاهم نامه همکاری رسانه ای با هدف بازنمایی ظرفیت ها و فرصت های پیشرفت در این استان میان طرفین به امضاء رسید.
در نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام جم و استاندار استان فارس، تفاهم نامه همکاری رسانه ای با هدف بازنمایی ظرفیت ها و فرصت های پیشرفت در این استان میان طرفین به امضاء رسید.
کد خبر: ۱۳۷۸۳۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، مدیر شبکه جهانی جام جم در این نشست به ظرفیت ها و توانمندی های فراوان ایرانیان خارج از کشور در همراهی با مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : جمعیت 10 میلیون نفری ایرانیان خارج از کشور از سویی و سرمایه های مالی و علمی که در اختیار این هموطنان است از سوی دیگر فرصت مناسبی است تا آنها را در عرصه های مختلف سرمایه گذاری در کشور و استان های مختلف سهیم نمائیم.

ملکی تصریح کرد : ایرانیان خارج کشور ثابت کرده اند که به رغم سال ها دوری از وطن همچنان عاشق کشورشان هستند و برای مشارکت در روند پیشرفت و آبادانی ملی آمادگی بالایی دارند.

وی در ادامه به ظرفیت های متنوع و فراوان سرمایه گذاری صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان فارس اشاره کرد و گفت : ما با هدف کمک به دولت عدالتخواه سیزدهم آمادگی داریم تا ضمن معرفی این فرصت های سرمایه گذاری به ایرانیان خارج کشور، به این علاقه هموطنانمان برای مشارکت در مسیر توسعه ضریب بدهیم.

وی معرفی نخبگان، خیرین، کارآفرینان و هنرمندان استان را یکی دیگر از وجوه همکاری میان شبکه جهانی جام جم و استانداری فارس عنوان و تأکید کرد که در تمامی این برنامه ها سعی خواهیم کرد رنگین کمان زیبای اقوام گوناگونی که در استان فارس ساکن هستند را به سان تابلویی چشم نواز در مقابل دیدگان مخاطبان قرار دهیم.

استاندار فارس نیز در این نشست با اظهار خوشحالی از برگزاری این نشست به تشریح ظرفیت های صنعتی، معدنی، کشاورزی، زیارتی، تاریخی و فرهنگی استان فارس پرداخت و افزود : استان فارس علاوه بر جلوه های فراوان طبیعی و گردشگری، بیش از 4 هزار اثر تاریخی ملی ثبت شده دارد و تقریباً می توان گفت هیچ شهر و منطقه ای در استان نیست که در آن از میراث تاریخی و فرهنگی اثری نباشد.

دکتر ایمانیه جایگاه دانشگاهی استان فارس بویژه در حوزه پزشکی را بی نظیر خواند و با اشاره به رتبه اول استان فارس در جهان از نظر احاطه به دانش پیوند کلیه گفت : سال هاست که بسیاری از گردشگران خارجی بویژه از کشورهای همسایه برای انجام امور تخصصی و فوق تخصصی پزشکی خود به شیراز سفر می کنند.

وی ضمن نام بردن از تعدادی از هنرمندان استان که در زمینه های نقاشی، خطاطی و کاشیکاری شهره هستند، بر ضرورت معرفی هنر آنها به ایرانیان خارج کشور تأکید کرد.

در پایان این نشست، تفاهمنامه همکاری جهت تولید و پخش برنامه های مستند، ترکیبی و گفتگومحور به منظور معرفی استان و ظرفیت های سرمایه گذاری در استان فارس به مخاطبان شبکه جهانی جام جم  به امضای دو طرف رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای بین مدیر شبکه جهانی جام جم و استاندار استان فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها