یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی برای خانم ها و آقایان، موهای پرپشت و سالم است. اما مشکلات آب و هوایی، دغدغه های فکری، اضطراب و استرس و بسیاری از مشکلات دیگر منجر به ریزش بخش قابل توجهی از موهای سر می شود.
یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی برای خانم ها و آقایان، موهای پرپشت و سالم است. اما مشکلات آب و هوایی، دغدغه های فکری، اضطراب و استرس و بسیاری از مشکلات دیگر منجر به ریزش بخش قابل توجهی از موهای سر می شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۲۹۶

اما از این پس لازم نیست نگران باشید! کلینیک آریان شیراز، با ارائه جدید ترین متد های کاشت مو و با استفاده از بهترین پزشکان، توانسته است به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز بدرخشد.

اگر شما هم دوست دارید با مشکل کم پشتی و طاسی سر خود خداحافظی کنید و با داشتن موهایی پر پشت، جذاب‌تر و زیباتر به نظر برسید؛ تنها کافیست به سراغ بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز، کلینیک کاشت مو آریان مراجعه کنید. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز به سایت آن به نشانی www.ariyanhairclinic.comمراجعه کنید.

روش های جراحی در کلینیک کاشت مو آریان

در کلینیک آریان، بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز کاشت مو به روش FUT انجام می شود. طبق تحقیقات انجام شده، این روش مقرون به صرفه ترین روش درمانی در جهان است که نتایج خوبی نیز به دنبال دارد. در این روش از بانک موی باقی مانده شخص فولیکول های مو استخراج می شوند. در نهایت فولیکول های خارج شده به محل مورد نظر پیوند زده می شوند. پزشکان متخصص کلینیک کاشت مو شیراز قادر هستند این روش را با کمترین خسارت و صدمه انجام دهند. حتی افرادی که درجات بالایی از طاسی سر دارند می تواند حتی با یک جلسه درمان نتایج را به وضوح مشاهده کنند.

روش درمانی دیگری که در کلینیک آریان ( کلینیک کاشت مو در شیراز) استفاده می شود روش جراحی FUE است. این روش یکی از متدهای درمانی مشهور در جهان است که توسط پزشکان ماهر کلینیک آریان به مراجعان ارائه داده می شود. این روش درمانی مناسب افرادی است که بانک موی بسیار کمی دارند و یا موهای بسیار نازک و با انعطاف کم دارند و نمی توانند از روش های معمولی برای کاشت مو استفاده کنند. علاوه بر این در این روش درمانی اسکار پس از جراحی باقی نمی ماند. یعنی کسانی که دوست ندارند جای جراحی حتی به مدت کم باقی بماند، می توانند از این روش استفاده کنند.

کامل ترین درمان با مناسب ترین هزینه در کلینیک کاشت مو آریان

کلینیک آریان به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو شیراز، شعار خود را انجام بهترین درمان با مناسب ترین قیمت قرار داده است. بنابراین در کلینیک فوق العاده پیشرفته آریان، اولویت همواره خواسته های مراجعان می باشد. اما تمام خدمات این مجموعه به کاشت موی سر ختم نمی شود! شما می توانید برای کاشت ابرو و ریش نیز به این کلینیک فوق تخصصی مراجعه کنید! در این مجموعه با بهره گیری از بهترین متد های درمان، به نتایج دلخواه خود خواهید رسید.

ارائه مشاوره اختصاصی آنلاین توسط متخصصین کلینیک آریان

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کلینیک آریان، امکان ارائه مشاوره اختصاصی به صورت آنلاین است! مراجعان می توانند از تمام جهات از موهای سر خود عکس گرفته و به کارشناسان مجموعه از طریق واتساپ ارسال کنند. کارشناس ماهر با بررسی شرایط فرد و در نظر گرفتن خواسته وی، مشاوره می دهد. مشاوران متخصص کلینیک آریان در این جلسات، به فرد اعلام می کنند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید چه اندازه هزینه کند. همه این ویژگی ها منجر شده تا کلینیک آریان به بهترین انتخاب مردم شیراز و همینطور مردم ایران تبدیل شود.

جوایز و بن تخفیف باور نکردنی!

اما خدمات کلینیک آریان شیراز فقط به همین موارد ختم نمی شود! این مجموعه برای مشتری های وفادار خود یک فرصت باور نکردنی ایجاد کرده است.

شما می توانید به ازای معرفی هر یک نفر به کلینیک آریان بن تخفیف 500 هزار تومانی دریافت کنید و یا اینکه شخص معرفی شده از جانب شما، می تواند بن تخفیف 500 هزار تومانی کلینیک آریان را دریافت کند.

علاوه بر این مراجعین کلینیک می توانند بلیط هتل برای 2 شب اقامت رایگان در شیراز را دریافت کنند بنابراین اگر به دنبال یک کلینیک کاشت مو معتبر با بهترین دکتر کاشت مو در شیراز هستید، کلینیک آریان بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به سایت آن به نشانی www.ariyanhairclinic.com مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها