کودک‌کار، قربانی زورگیری از راننده پراید شد

تراژدی پسر زباله‌گرد +عکس

در جریان ۲تصادف در تهران ۴نفر جان باختند

سریال قتل‌های خودرو‌های وطنی

چهار کشته و دو مصدوم حاصل دو تصادف مرگباری بود که شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه در بزرگراه نیایش و اتوبان تهران - قم رخ داد و علاوه بر خسارات مالی، خسارت جانی نیز بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۰۱

اولین تصادف ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه شنبه بین یک کامیون‌کمپرسی با بار کیسه‌های‌گچ و یک خودروی شاسی بلند در بزرگراه نیایش به سمت غرب، مقابل رمپ ورودی چمران اتفاق افتاد. با اعلام این حادثه، دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به محل اعزام شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی شاسی بلند پس از برخورد با گاردیل‌های کنار بزرگراه و پایه‌های پل تابلوی جهت‌نما متلاشی شده و راننده آن که یک زن ۳۰ساله بوده، داخل خودرو گرفتار شده بود. کامیون‌کمپرسی نیز پس از برخورد، واژگون شده و بار آن در سطح بزرگراه پخش شده وگازوئیل نیز نشت‌کرده بود.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره این تصادف گفت: سرنشینان کامیون یک پسر بچه حدود ۱۰ساله و یک مرد ۳۰ ساله بودند که هر دو به علت واژگونی کامیون فوت شدند. راننده ۳۰ساله خودروی شاسی بلند نیز که درون آن محبوس شده بود با حفظ مسائل ایمنی توسط ماموران آتش‌نشانی از خودرو خارج و تحویل اورژانس شد. سطح معبر نیز به دلیل نشت گازوئیل و پخش کیسه‌های گچ خطرناک شده بود که توسط عوامل شهرداری پاکسازی شد.»

این تنها عملیات آتش‌نشانان تهرانی نبود و حدود شش ساعت بعد، اتوبان تهران- قم هم شاهد یک تصادف مرگبار دیگر بود. در این تصادف‌که بین یک مینی‌بوس قدیمی و یک پراید رخ داد، دو نفر کشته شدند و یک نفر نیز مصدوم شد.

ملکی در مورد حادثه دوم توضیح داد: حادثه دوم در ساعت ۴ و ۳۸ دقیقه بامداد روز یکشنبه و در هفت کیلومتری پس از عوارضی تهران اتفاق افتاد. پس از حادثه، امدادگران ایستگاه شماره ۵۰ به محل اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه مینی‌بوس هنگام حرکت با قسمت عقب یک پراید با دو سرنشین در آن برخورد کرده و باعث محبوس شدن دو سرنشین پراید شده است. با حضور ماموران آتش‌نشانی، دو سرنشین رهاسازی شدند، اما در معاینه‌های پزشکی مشخص شد هر دو جان باخته‌اند. راننده مینی‌بوس هم‌که یک مرد ۶۵‌ساله بود، مصدوم شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان از رانندگان خواست تا ضمن بستن‌کمربند ایمنی و حفظ فاصله با خودرو‌های دیگر در طول مسیر، در زمان احساس خستگی و خواب‌آلودگی در محل مناسبی توقف کرده و با استراحتی‌کوتاه، مانع از وقوع حوادث ناخوشایند برای خود و دیگران‌شوند.
 
روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها