سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خبر داد

مصدومیت ۲ آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق یک بارانداز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو آتش نشانان در عملیات اطفای حریق یک بارانداز در خیابان شوش خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٣٨ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک بارانداز واقع در خیابان شوش، خیابان تختی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره ٩١ در فاصله کمی از محل واقع شده بود نخستین ایستگاه در مدت زمان کمتر از یک دقیقه به محل رسیده و لحظاتی بعد ایستگاه های دیگر به محل رسیدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک گاراژ با سقف‌های شیروانی بود که دور تا دور آن انبارهای کوچک و بزرگ وجود داشت که بخشی از آن ها خالی بود و بخشی از آن ها جنس داخلش بود. در محدوده بیرونی این گاراژ حدود ٢٠٠ متر ضایعات کاغذ و کارتن در حجم زیاد نگهداری می شد که روی آن ها با فلزهای ظریف که مقاومتی ندارد، پوشانده شده بود. این محل دچار آتش سوزی شده بود و بخشی از انبار داخلی نیز شعله‌ور بود که باید بررسی شود آتش از کدام بخش آغاز شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و بخشی از سقف‌ها تخریب شده بود و به پایین ریخته بود که همین عملیات آتش نشانان را با مشکلاتی مواجه کرده بود. در حال حاضر با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آتش خاموش شده و عملیات لکه‌گیری و ایمن سازی محل نیز در حال انجام است.

وی افزود: دو تن از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا به شرایط آن‌ها رسیدگی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها