به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه، حدود 25 هزار نفر از استان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه "سماح" ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۸۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سعید کریمی خو با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: پیش ثبت نام کسانی که متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین هستند از تیر ماه شروع شد و از ماه گذشته نیز ثبت نام قطعی انجام گرفت.

وی با اشاره به ثبت نام حدود 25 هزار نفر در استان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح، عنوان کرد: باتوجه به بازگشایی مرز خسروی، به زائرین استان پیشنهاد می شود که از این مرز برای حضور در مراسم اربعین حسینی خروج کنند، چرا که نزدیکترین مرز به کربلای معلی است.

وی با بیان اینکه خدمات بیمه‌ای برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند از 10 شهریور برقرار می شود، افزود: توصیه می شود زائرین از این تاریخ به بعد به مرزها مراجعه کنند.

وی درخصوص مدت اقامت زائرین در کشور عراق هم گفت: همه زائرین تا پیش از 10 مهر ماه باید به کشور برگردند، البته این نکته را هم مد نظر داشته باشند که موکب های عراق تنها تا روز اربعین برپا خواهند بود.

کریمی خو عنوان کرد: زائرین هنگام ورود به مرز باید گذرنامه دارای اعتبار و برگه ثبت نام در سامانه سماح که حاوی بیمه وکارت واکسیناسیون است را به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها