صدرنشینی پیکان و فولاد در حضور ۱۰ تیم

ترکیب منتخب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر شاهد حضور نمایندگان ۱۰ تیم در تیم منتخب هفته بودیم.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و شاهد پرگل‌ترین هفته تا به اینجای فصل بودیم. ۱۹ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تنها یک مسابقه گلی در بر نداشت.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان ۱۰ تیم مختلف هستیم که در این میان ۲ باشگاه پیکان و فولاد با ۲ سهمیه گوی سبقت را از الباقی تیم‌ها ربوده‌اند.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن)

دروازه‌بان جوان ذوب‌آهن گویا در این فصل قرار است به ثبات برسد. حبیب فرعباسی که در هفته نخست مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت این بار در جدال با مس رفسنجان درخشید. او در مهمترین آزمون خود توانست یک پنالتی از گادوین منشا بگیرد و دومین لین‌شیت خود در این فصل را بر جای بگذارد.

مدافعان: رامتین سلیمان‌زاده(مس رفسنجان)، سامان فلاح(پیکان)، میلاد زکی‌پور(سپاهان)

مس رفسنجان به واسطه درخشش مدافعان خود یک امتیاز و کلین‌شیت از اصفهان سوغات آورد. رامتین سلیمانی‌زاده در قلب خط دفاع تیم جدیدش نمایشی بدون اشتباه داشت و کمک کرد محمد ربیعی از شکست بگریزد.

سامان فلاح، مدافع جوان پیکان که در لیگ بیست و دوم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان نه تنها در امور دفاعی به داد تیمش رسید بلکه در فاز هجومی نیز موثر ظاهر شد و یک گل حیاتی را وارد دروازه حریف کرد و مقدماتی پیروزی خودروسازان را فراهم نمود.

میلاد زکی‌پور در اولین حضور فیکس خود در فصل جدید مقابل تیم سابق خود نمایشی شگفت‌انگیز داشت. او ۲ گل به ثمر رساند تا سپاهان دست خالی از سیرجان برنگردد. میلاد یک بار با سر و یک مرتبه از روی ضربه‌ای ایستگاهی محسن فروزان را تسلیم کرد تا عملکردی باشکوه داشته باشد.

هافبک‌ها: غلامرضا ثابت ایمانی(پیکان)، ایوب کلانتری(نساجی)، مهدی ترابی(پرسپولیس)، علیرضا علیزاده(گل‌گهر)

با ۲ پاس گل تیمش را به یک برد دلچسب رساند. غلامرضا ثابت ایمانی، بازیکن ۲۲ ساله پیکانی‌ها در جدال با نفت در مسجدسلیمان بهترین بازیکن تیمش بود. او با ارسال ۲ پاس گل خودش را در جدول پاس گل‌دهندگان نیز به رتبه‌های بالا رساند.

ایوب کلانتری در ۳۱ سالگی اوج بلوغ خود را تجربه می‌کند. او در لیگ بیست و دوم استانداردترین مهره‌ی تیم حمید مطهری بوده و حالا یک مرتبه دیگر با ارسال پاس گل به کسب یک امتیاز کمک کرد. کلانتری یکی از بازیکنان مهم نساج‌ها در فصل پیش رو محسوب می‌شود.

مهدی ترابی، تفاوت‌ها را رقم می‌زند. او در تقابل با آلومینیوم اراک با یک پاس تو در بی‌نظیر مقدمات تنها گل تیمش را فراهم کرد تا پرسپولیس به اولین سه امتیاز این فصل برسد و خودش را در جدول پنج امتیازی کند. ترابی، در لیگ بیست و دوم نیز امیدِ اصلی سرخپوشان در فاز تهاجمی است.

علیرضا علیزاده هم نجات‌دهنده گل‌گهر بود و هم یک عنصر مهم در میانه میدان. این بازیکن که حمایت کامل امیر قلعه‌نویی را هم دارد یک مرتبه دیگر نشان داد می‌تواند بیشتر دیده و شنیده شود. او در جدال با سپاهان از ستاره‌های تیمش بود.

مهاجمان: کوین یامگا(استقلال)، سجاد بازگیر(ملوان)، مجید علیاری(فولاد)

کوین یامگا، شاید در اکثر دقایق یک بازی، مهره‌ای کم‌اثر و پراشتباه باشد اما می‌تواند در یک لحظه توان بالایش را به رخ بکشد و حریفان را تسلیم کند. او در دیدار مقابل مس کرمان گل سه امتیازی آبی‌پوشان را به ثمر رساند؛ همانطور که در جدال با ملوان موفق شده بود یک پاس گل حیاتی را برای مهدی قایدی بفرستد.

سجاد بازگیر را باید با دقت بیشتری ببینیم. بازیکنی که مقابل استقلال در قامت یک هافبک کناری گل زده بود این بار در نقش یک مهاجم دروازه نساجی را فرو ریخت تا ۲ گله شود. این بازیکن ۲۸ ساله قرار است نقش مهمی را برای ملوان در لیگ بیست و دوم بازی کند.

مجید علیاری سرانجام به صورت رسمی اعلام کرد که لباس فولاد را به تن کرده است. او با خوش‌اقبالی یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و در دقایق پایانی با سانتری زیبا، اشکان دژاگه را به گل رساند تا نقشی پررنگ در ثبت اولین برد اهوازی‌ها در لیگ بیست و دوم ایفا کند. علیاری باید توانایی‌های بالای خود را بیش از پیش در هفته‌های پیش رو به نمایش بگذارد.

سرمربی: جواد نکونام(فولاد)

شاید انتخاب بهترین مربی هفته برای این قسمت سوم فصل پیش رو کار دشواری باشد اما جواد نکونام موفق شد تیمش را مقابل تراکتور به یک برد ارزشمند برساند. اهوازی‌ها برد را با تساوی عوض کردند اما با تعویض‌های نکونام مجددا پیروزی برای فولاد به ارمغان آمد. مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی نیز در این هفته عملکرد خوبی داشتند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها