سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش‌فروش بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین از 12 شهریور فقط از طریق سایت شرکت‌‌های هواپیمایی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، میراکبر رضوی در گفت‌وگو با فارس درباره عرضه بلیت‌ های پروازهای اربعین اظهار داشت: پیش از این مقرر بود بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت برای بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت عرضه شود اما به تازگی طبق تصمیم وزیر راه و شهرسازی مقرر شد عرضه بلیت‌های 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین برای بازه زمانی از 15 تا 30 شهریور انجام شود.

وی افزود: بنابراین، برای این بازه زمانی، عرضه بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی با نرخ 6 میلیون تومان رفت و برگشت انجام می‌شود، عرضه فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام خواهد شد و در این مدت پروازهای چارتری اربعین نخواهیم داشت.

رضوی اظهار داشت: طبق تأکیدات وزیر راه وشهرسازی و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری عرضه بلیت خارج از این محدوده تعیین شده قیمتی در مدت زمان مذکور (15 شهریور تا 30 شهریور) ممنوع است و قطعا با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: ‌زائران به هیچ عنوان در این بازه زمانی برای پروازهای اربعین بلیت‌هایی خارج از نرخ 6 میلیون تومان‌ خریداری نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها