کد خبر: ۱۳۷۷۹۱۵

امروزه با توجه به گسترش صنعت چاپ و بسته بندی کارخانه های کارتن سازی بسیاری در اقصی نقاط ایران شروع به فعالیت کرده اند.

استان تهران یکی از استان هایی است که دارای بیشترین تعداد کارخانه کارتن سازی می باشد. کارخانه های کارتن سازی، کارتن ها را با توجه به کاربرد آن ها طراحی و تولید می کنند.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی تهران به برخی از انواع کارتن های پر کاربرد که توسط کارخانه های کارتن سازی تهران تولید می شوند اشاره کنیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

کارخانه کارتن سازی تهران

همان طور که ذکر شد استان تهران دارای بیشترین و برترین کارخانه های کارتن سازی در ایران می باشد. کارخانه های کارتن سازی تهران طبق توان و ظرفیت خود به تولید کارتن می پردازند. بسیاری از کارخانه های کارتن سازی تهران دارای خط تولید ورق سازی بوده و می توانند ورق های کارتن 3 لایه، 5 لایه و 7 لایه تولید کنند. به عنوان یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی تهران، کارتن فاطر faterpack.ir با توجه به داشتن نیرو و تجهیزات پیشرفته و به روز کارتن سازی قادر به تولید انواع کارتن های 3 لایه، 5 لایه، 7 لایه، انواع کارتن تخم مرغ، کارتن های لمینتی، کارتن های دایکاتی، انواع کارتن میوه و دیگر کارتن های بسته بندی می باشد.

دانستنی های مهم قیمت کارتن

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام خرید انواع کارتن از کارخانه کارتن سازی تهران قیمت کارتن می باشد. قیمت انواع کارتن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین و اصلی عواملی که در تعیین قیمت کارتن موثر است قیمت و هزینه کاغذ کارتن می باشد. از آن جایی که کاغذ یکی از اساسی ترین مواد تشکیل دهنده کارتن می باشد بالا رفتن قیمت آن موجب افزایش قیمت کارتن تولیدی می شود. البته علاوه بر قیمت کاغذ عوامل دیگری مانند نوع کاغذ رویه و کاغذ فلوت، نوع چاپ صورت گرفته، رنگ های استفاده شده در چاپ و ... می توانند تاثیر بسزایی در قیمت کارتن داشته باشند.

ناگفته نماند که همان طور که کارتن ها در طرح و رنگ دارای تنوع می باشند، در قیمت نیز با هم تفاوت هایی دارند. انواع مختلف کارتن ها با توجه به نحوه ساخت و همچنین مواد اولیه تشکیل دهنده آن از لحاظ قیمت با هم متفاوت می باشند. به عنوان مثال قیمت کارتن های لمینتی بالاتر از کارتن های ساده و معمولی می باشد.

یکی دیگر از عوامل تفاوت قیمت کارتن تعداد لایه های کارتن می باشد. هر چه تعداد لایه های کارتن ها بیشتر باشد به طبع قیمت کارتن نیز بیشتر است. به عنوان مثال کارتن های 3 لایه نسبت به کارتن های 5 لایه از قیمت کمتری برخوردار هستند. کارتن های 7 لایه نیز با توجه به تعداد لایه های بیشتر و همچنین استحکام و مقاومت بیشتر نسبت به کارتن های 3 لایه و 5 لایه از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

قیمت کارتن با توجه به کیفیت و نوع چاپ صورت گرفته بر روی کارتن نیز بستگی دارد. کارخانه های کارتن سازی برای انجام چاپ بر روی کارتن از چاپ های فلکسو، افست و سیلک استفاده می کنند. قیمت کارتن با توجه به نوع،کیفیت، رنگ چاپ، طرح و متن های نوشته شده بر روی آن متفاوت می باشند. لازم به ذکر است که هر چه تنوع رنگ در چاپ یک کارتن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

تولید کننده کارتن تخم مرغ

اگر شما نیز در زمینه فروش و بسته بندی تخم مرغ فعالیت می کنید، توصیه می کنیم که به این منظور از کارخانه های کارتن سازی تهران کمک بگیرید. کارخانه کارتن سازی تهران قسمتی از خط تولید ورق سازی خود را به تولید انواع کارتن های تخم مرغ اختصاص داده است. برای ساخت کارتن تخم مرغ عموما از کارتن های 3 لایه استفاده می کنند، اما در صورت نیاز مشتریان و با توجه به سفارش آن ها کارخانه کارتن سازی تهران، این کارتن ها را به صورت 5 لایه تولید می کند. تمامی مرغداری ها و صنایعی که در زمینه تولید و بسته بندی تخم مرغ فعالیت می کنند برای برآورده ساختن نیازهای خود می توانند به کارخانه های کارتن سازی تهران مراجعه کنند. کارتن تخم مرغ در سایزبندی یکسان می باشند، در این صورت می توان گفت که یکی از عواملی که بر قیمت کارتن تخم مرغ تاثیر دارد تعداد لایه های آن می باشد. یکی از دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کارتن تخم مرغ تیراژ خرید کارتن توسط مشتری می باشد.

تولیدکننده کارتن تخم مرغ

مهمترین نکات درباره کارتن میوه

کارتن میوه دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. از جمله این کارتن ها می توان به کارتن میوه لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن میوه چاپی و کارتن های میوه مقوایی اشاره کرد. در طراحی و تولید کارتن میوه باید توجه و ظرافت های بسیاری به کار برد زیرا طراحی این کارتن ها می تواند در بازاریابی و فروش محصولات شما تاثیر بسزایی داشته باشد. خرید کارتن های میوه صادراتی را می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های کارتن سازی تهران سفارش داد. 

از کارتن لمینتی چه میدانید ؟

کارتن لمینتی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع کارتن ها می باشد. از کارتن لمینتی برای حمل و نقل و نگهداری کالا و محصولات ویژه و یا گران قیمت استفاده می کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارتن لمینتی چاپ و طراحی ویژه و ممتازی است که بر روی آن انجام می شود. کارتن های لمینتی با توجه به استحکام و مقاومت بالایی که دارند برای نگه داری کالاهای ظریف و شکننده بسیار مناسب بوده و محصولات و کالاهای قرار داده شده در آن را در برابر آسیب ها و صدماتی مانند شکستگی، رطوبت، چین خوردگی، آلوده شدن و... محافظت می کند.

کارتن دایکاتی چیست ؟

کارتن دیکاتی در واقع نوعی از کارتن بسته بندی به شمار می رود که دارای شکل و ظاهری عادی و مشخص نمی باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارتن دایکاتی این است که خریداران می توانند آن را در هر شکل و اندازه ای که می خواهند سفارش دهند. کارتن های دیکاتی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. از دیگر مزایای کارتن دایکاتی صرفه جویی در وقت است، زیرا تولید این نوع کارتن به زمان کمی نیاز دارد. کارتن های دایکاتی می توانند از محصولی که درون آن قرار می گیرد به بهترین شکل محافظت کند. یکی از معایب کارتن دایکاتی این است که مانند سایر کارتن های سلولزی در مقابل رطوبت و نفوذ آب مقاوم نبوده و آسیب می بینند.

بهترین کارتن سازی کرج و استان تهران

کاربردهای کارتن سه لایه

کارتن سه لایه همان طور که از نامش پیداست از 3 لایه تشکیل شده است. از کارتن 3 لایه بیشتر در بسته بندی محصولات استفاده می کنند. کارتن 3 لایه از دو لایه لاینر در بالا و پایین و یک لایه فلوت یا به عبارتی مقوای موج دار در میانه آن ساخته شده است. برای ساخت فلوت از کاغذهای بازیافتی استفاده می کنند. این لایه ها به وسیله نوعی چسب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با توجه به این که جنس فلوت و لاینر ها ممکن است متفاوت باشد، استحکام کارتن سه لایه نیز ممکن است متفاوت باشد. از کارتن 3 لایه به منظور ساخت انواع کارتن های پستی، کارتن های بسته بندی و کارتن های اسباب بازی و ... استفاده می کنند. کارتن های سه لایه دارای مقاومت و استحکام نسبتا بالایی بوده و می توانند از محصولاتی که درون آن ها قرار می گیرند به خوبی محافظت کنند.

بهترین کارتن سازی تهران و کرج

مجموعه کارتن سازی و جعبه سازی فاطر با نام ثبت شده  “شرکت فاطر فرادیس زرین” یکی از مجهزترین کارخانه های کارتن سازی کرج و استان تهران است که به در زمنیه تولید انواع کارتن فعالیت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کارتن بسته بندی میتوانید به سایت این مجموعه faterpack.ir مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها