سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به ۴ روستا در شهرستان چرداول

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام گفت: ۴ روستا در شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام، جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۶۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مجتبی بهادری با اشاره به اینکه طی آئینی طرح گازرسانی به سه روستای کمول، کمول محمدزمان و کمول رستم‌بیگی افتتاح و گازرسانی به روستای تنگ‌قیر نیز کلنگ‌زنی شد، افزود: برای گازرسانی به ۳ روستای مذکور مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستاهای کمول، کمول محمدزمان و کمول رستم‌بیگی بیش از ۵۳ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند، اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها ۱۰ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا و گامی در راستای محرومیت‌زدایی این مناطق برداشته شده است.

سرپرست مدیریت بهره برداری شرکت گاز استان ایلام از کلنگ زنی روستای تنگ‌قیر از توابع این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای گازرسانی به این روستا ۸ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود و ۵۰ خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

بهادری با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: شهرستان چرداول دارای ۴ شهر و ۸۱ روستا می‌باشد که تاکنون ۴ شهر و ۸۰ روستای آن گازدار شده و یک روستای باقیمانده  در دستور کار و شروع عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۴۵ کیلومتر خط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز اجرا شده است، افزود: تعداد مشترکین مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۱۴ هزارو ۷۴۹ مشترک بوده و ۱۰ هزارو ۵۸۴ انشعاب علمک نصب شده است.

همچنین استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه سه ویژگی مهم دولت سیزدهم در وعده صادق، مردمی بودن و اجتناب از حاشیه خلاصه می شود، گفت: هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاُسی از این دولت، گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسن بهرام نیا گازرسانی به مناطق محروم این شهرستان را خدمت بی‌منت دولت به مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: با گازرسانی به مناطق در حال توسعه این شهرستان مشکلات مردم برطرف خواهد شد و گامی در راستای محرومیت زدایی برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر در حوزه معیشت مردم و کارهای زیرینایی و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده‌است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه، خدمتی در شأن مردم داشته باشیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها