سردار حیدرنیا در دیدار با استاندار البرز

هفته دولت، فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات دولت مردمی است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی ایران است؛ مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در راستای تحقق این امر، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند
کد خبر: ۱۳۷۷۸۵۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با استاندار البرز که به مناسبت هفته دولت انجام شد، گفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب هایی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دو تن از بزرگمردان این مرز و بوم، فصلی به نام هفته دولت را در تاریخ انقلاب گشود.

وی افزود: مقام معظم رهبری، یک سال پس از شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، در مورد ارزیابی این حادثه می‌فرماید: ما امروز از این حادثه درس می‌گیریم که ضد انقلاب برای پیشبرد اهداف خود، حاضر است چهره‌هایی به قداست رجایی و باهنر را به آن شکل فجیع نابود کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، هفته دولت را احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر دانست و بیان کرد: این دو شخصیت برجسته، تشکیل دهندگان نخستین دولت ایران پس از یک دست شدن جمهوری اسلامی بودند بنابراین آن ها عصر تازه ای را در جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

سردار حیدرنیا اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی ایران است؛ مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در راستای تحقق این امر، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف در سطح استان، نور امید را در دل مردمی که صاحبان اصلی این نظام هستند، روشن تر کنند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها