نشست مسئولین پژوهشگاه مواد و انرژی

بستر انتقال فناوری پیگرانی هوشمند به کشور

با برنامه ریزی و رایزنی گسترده حوزه بین‌الملل پژوهشگاه مواد و انرژی البرز، طی نشست مسئولین پژوهشگاه مواد و انرژی و مدیران صنعت نفت و گاز کشور با مدیران شرکت فالکون کشور بلاروس، بستر انتقال فناوری پیگرانی هوشمند از طریق این پژوهشگاه به وزارت نفت کشور، فراهم شد
کد خبر: ۱۳۷۷۸۵۴

به گزارش جام جم انلاین البرز:

جلسه مسئولین پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور مدیران وزارت نفت، مدیران و متخصصان شرکت فالکون بلاروس، شرکت انتقال گاز ایران و شرکت خطوط لوله و بخش خصوصی داخلی، به‌منظور ساخت و بومی‌سازی فناوری پیگرانی هوشمند، در سامانه جلسات بین‌الملل پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر امیدوار رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و دکتر فرزی مشاور بین‌الملل این پژوهشگاه برگزار شد، مدیران صنعت نفت و گاز کشور به طرح مساله و نیازهای صنعت نفت و گاز در زمینه پیگ‌ها و فناوری‌ها و نرم افزارهای  جدید و امکان استفاده و پردازش اطلاعات فنی آن، پرداختند.

دکتر ولادیمیر و دکتر فدائیان از شرکت فالکون که در پارک علم و فناوری کشور بلاروس مستقر می‌باشد، نیز پس از معرفی و ارائه فناوری‌های مرتبط با موضوع، درخصوص چند مدل فناوری حاکم بر پیگرانی هوشمند، متناسب با زیرساخت‌های شرکت نفت در ایران تبادل نظر و گفتگو نمودند.

همچنین در ادامه جلسه به نحوه همکاری و انجام تست‌های استاندارد محصول و نیز برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در ایران و بلاروس، پرداخته شد.

در پایان مقرر گردید، با توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت فالکون، مستندات این مجموعه با سه مدل همکاری و به‌طور رسمی از طریق پژوهشگاه مواد و انرژی به وزارت نفت ارسال گردد و بعد از دریافت مستندات، طی جلسه آتی بحث انتقال فناوری پیگرانی هوشمند از شرکت فالکون بلاروس به وزارت نفت کشور، اجرایی و عملیاتی گردد.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها