مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی؛

اختصاص ۴۱۳ اتوبوس برای زائران اربعین حسینی در آذربایجان شرقی

در دومین روز از هفته دولت طرح بهسازی و آسفالت راه های روستایی آذربایجان شرقی به طول ۲۵۰ کیلومتر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و استاندار آذربایجان شرقی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۶۵
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه ها، گفت: در حوزه راه نسبت به متوسط کشوری عقب افتادگی در استان داشتیم که با پیگیری های انجام شده و طی ۸ ماه کار جهادی فراگیر در ۷۰ نقطه استان که عمدتاً مناطق محروم بودند، عملیات راهسازی انجام شد.

عابدین خرّم افزود: با تامین اعتبارات و منابعی که در سفر رئیس جمهور اختصاص یافت، در یک و نیم سال آینده در خصوص بهره مندی از راه های ایمن و مناسب، به متوسط کشوری خواهیم رسید.

وی یادآور شد: تکمیل کریدورهای شرق و غرب استان در دست اقدام بوده و امیدواریم این عقب ماندگی که در وضعیت ترانزیتی استان پیش آمده، سر و سامان پیدا کند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز گفت: ۳۵ طرح راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اروجعلی علیزاده افزود: ۲۷۵۴ روستا در آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد ۱۸۵۰ روستا راه آسفالته دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این‌طرح‌ها تسهیل تردد روستاییان و کاهش مشکلات آنها برای رفت آمد است، اضافه کرد: این طرح ها در جغرافیای وسیع استان اجرا شده و برای اجرای این تعداد راه روستایی، ۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی شده است.


  


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها