جذابیت فصل نقل و انتقالات با حضور ستاره‌ها در تیم‌های مختلف لیگ‌برتر

فصل درخشش ستاره‌ها

دیدارهای هفته نخست لیگ یک فوتبال روز شنبه با انجام4 مسابقه آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم خیبر خرم آباد میزبان پارس جنوبی جم است.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه آغاز می‌شود در حالیکه این مسابقات قرار است از نظر سطح برگزاری و استاندارد حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها به لیگ برتر نزدیک و نزدیک‌تر شود با این حال هنوز شرایط این لیگ و برخی باشگاه‌های لیگ یکی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

به طور مثال سه بازی از هفته پایانی لیگ دسته اول فصل گذشته بین تیم‌های مس شهربابک- استقلال خوزستان، پارس جنوبی- شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی- آرمان گهر سیرجان به دلیل عدم حضور تیم‌های میهمان برگزار نشد! که البته کمیته انضباطی این تیم‌ها را با جریمه تنبیه کرد.

تا همین چند روز پیش نیز دعوای مالکیت بر سر تیم استقلال ملاثانی بود و فرد دیگری مدعی بود که این تیم با نام پرسپولیس خوزستان! باید در رقابت‌ها شرکت کند.

تکلیف واگذاری رایکا بابل هم مبهم است. برخی تیم‌ها نیز جهت تعیین ورزشگاه خانگی با مشکلات فراوانی روبه رو هستند و به همه این‌ها اضافه کنید، تغییر مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک، فریبرز محمودزاده سال‌ها مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده داشت اما در این فصل فعلا خبری از او نیست.

مسابقات لیگ یک فردا با انجام 4 دیدار آغاز خواهد شد. در حساس‌ترین مسابقه این روز تیم خیبرخرم آباد که فصل گذشته هم از مدعیان صعود به لیگ برتر بود به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

مسابقه‌ای که می‌تواند جذابیت و حساسیت زیادی داشته باشد. خیبر خرم آباد با فراز کمالوند قطعا این فصل رویای حضور در لیگ برتر را دارد و پارس جنوبی هم که در گذشته ای نه چندان دور در لیگ برتر بوده شاید این فصل بخواهد دوباره به سطح اول مسابقات برسد. فصل گذشته دو تیم در دو بازی رفت و برگشت هر کدام یکبار برنده شدند.

در دیدار دیگر دو تیم شمس آذر قزوین و خوشه طلایی روبه روی هم صف آرایی خواهند کرد. خوشه طلایی با سرمربیگری مهدی پاشازاده قصد دارد دوباره خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کند و شمس آذر قزوین هم فصل گذشته شرایط مناسبی نداشت و با تلاش سعید دقیقی در لیگ یک باقی ماند و سقوط نکرد. باید دید شرایطش در فصل جدید چگونه خواهد بود.

چوکای تالش هم به مصاف تیم شهرخودرو می‌رود تیمی که البته امتیازش را به تیم امید وحدت خراسان واگذار کرد.

محسن بنگر مدافع اسبق پرسپولیس سرمربی تیم وحدت خراسان است و در دیگر سوی میدان هم محمد نصرتی دیگر مدافع ملی پوش و اسبق پرسپولیس هدایت چوکا را برعهده دارد و تقابل دو پرسپولیسی در این دیدار جذاب خواهد بود.

چوکایی‌ها بالاخره مجوز میزبانی در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه پوریای ولی که ملقب به قلعه‌ عقاب‌هاست را دریافت کردند و بنگر در اولین روز سرمربیگری‌ خود در لیگ یک شرایط سختی را تجربه خواهد کرد.

مس شهربابک هم با وحید رضایی به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت. ظاهرا این تیم مسی برخلاف سایر تیم‌های مس از نظر مالی شرایط ایده آلی ندارد و شهرداری آستارا هم یکی دیگر از تیم‌های محبوب شهرستانی است که فوتبال خوبی ارایه می‌کند.

برنامه مسابقات هفته نخست لیگ یک:

شنبه ۵ شهریور
مس شهربابک - شهرداری آستارا – ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه
خیبر خرم آباد- پارس جنوبی جم– ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه تختی خرم آباد

چوکا تالش- شهرخودرو مشهد – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه پوریا ولی تالش
شمس آذر قزوین - خوشه طلایی ساوه – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

یکشنبه ۶ شهریور
قشقایی شیراز(چادرملو اردکان)-آرمان گهر سیرجان– ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام قم
سایپا تهران - رایکا بابل– ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه دستگردی تهران
ون پارس اصفهان - فجر سپاسی شیراز – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه فولادشهر اصفهان

شاهین بندرعامری بوشهر- نماینده خوزستان– ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.
استقلال خوزستان - شهرداری همدان– ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه اختصاصی فولاداهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها