هجمه بی‌سابقه و انتقاد‌ها به گل‌محمدی کماکان ادامه دارد

یحیی همچنان در سیبل حملات

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از شروع لیگ‌برتر فوتبال نگذشته و سرمربیان تیم‌ها مشغول آزمایش بازیکنان جدید برای حضور در ترکیب تیمشان هستند، هجمه‌های بی‌سابقه‌ای به آنها شروع شده.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۶۹
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش
یکی از آن‌ها یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس است که از روز‌ها قبل سیبل حملات هواداران پرسپولیس و پیشکسوت‌های این تیم شده است. تقریبا روزی نیست که یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس از این تیم و تاکتیک‌هایش گله و شکایت نکند و سرمربی را مقصر خوب بازی نکردن پرسپولیس نداند. هواداران هم این دلخوری را از هفته دوم به روی سکو‌ها کشاندند! این گله و شکایت‌ها گرچه با اختلاف سرمربی و مدیرعامل تیم بی‌ربط نیست، اما برای بیان آن هنوز کمی زود است.

بهروز رهبری فرد

با احترام به کادرفنی و هم‌بازی‌های قدیمی خودم باید بگویم که آن‌ها باید کنار بروند و به جای هزینه‌های بالا برای بازیکنان، معلم و استاد خوب به تیم بیاورند تا مربیگری به دست کسی باشد که مثل برانکو شاکله خوبی به تیم بدهد. از وقتی شاکله برانکو به‌هم خورد، پرسپولیس هم از دست رفت و حالا دیگر مدیران باشگاه نباید زمان را از دست بدهند، زیرا فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم. دوره برداشتِ تیم برانکو دوسال بود. البته یحیی هم در دو قهرمانی نقش داشت. شاید همان‌قدر که قطبی در قهرمان کردنِ «ساخته دنیزلی» نقش داشت! شاید هم کمتر.

اسماعیل حلالی

در فوتبال وقتی مربی به بازیکنان خلق موقعیت یاد ندهد و اعتماد به نفس‌شان را بگیرد، دیگر مشکل با هیچ مهاجمی حل نمی‌شود. مربی است که در زمین از بازیکنان کار می‌گیرد و بازیکن هم تابع سرمربی است و موظف است هر کاری را که به او می‌گویند، اجرا کند. باید نسبت به توانمندی بازیکن، به او نسخه بدهند و او در زمین اجرا کند، اما اگر نسخه‌های ما ضعیف باشند عملکرد او هم در زمین ضعیف خواهد شد. نقش سرمربی در کنار زمین بسیار پررنگ است و یحیی نمی‌تواند از روی سکو نسخه بنویسد.

مرتضی فنونی‌زاده

فکر می‌کنم آقای گل‌محمدی ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است، چون برخی بازیکنان این تیم کاملا سردرگم بازی می‌کنند. خیلی از بازیکنان تک‌روی می‌کنند و این مسائل باعث شده کیفیت بازی‌ها پایین بیاید. فکر می‌کنم این تیم از نظر بدنی مثل سال گذشته است و تغییر خاصی ندیدم. پرسپولیس امتیازات را به راحتی از دست می‌دهد. در حال حاضر همه تیم‌ها مدعی هستند و این دقیقا همان چیزی است که گل‌محمدی باید به آن توجه کند.

وحید قلیچ

گل‌محمدی ۴۲ میلیارد هزینه روی دست باشگاه گذاشته، اما هیچ چیز به پرسپولیس اضافه نکرده است. من از اول هم می‌گفتم یحیی خوب نیست. هنوز هم می‌گویم که، او آمد، تیم برانکو را گرفت و روی ساختار برانکو خودش را بالا کشید. غیر از این هزینه بالا او بازیکنانی گرفته که به درد پرسپولیس نمی‌خورند. این‌ها چیز‌هایی بوده که یحیی به پرسپولیس اضافه کرده است! آخر چقدر بازیکن؟ چقدر مربی؟ پس آقای گل محمدی قرار است در این تیم چه کار کند؟

درخواست برکناری گل‌محمدی

در هفته دوم بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال که پرسپولیسی‌ها که بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آمده بودند و خود را برای جشن پیروزی تیم‌شان مقابل فولاد آماده کرده بودند، با نمایش ناامیدکننده سرخ‌پوشان مواجه شدند. این تساوی با واکنش انتقادآمیز هواداران روبه‌رو شد و برخی تماشاگران که از نتیجه بازی بسیار ناراحت بودند خواهان برکناری سرمربی پرسپولیس شدند! آنچه عجیب است این که درخواست این برکناری توسط هواداران در هفته دوم اتفاق افتاده است. اما برای این حملات به گل‌محمدی و تیمش با حضور بازیکنان جدید و شروع درگیری بین هواداران، پیشکسوتان و سرمربی تیم کمی زود نیست؟


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها