مدیرعامل شرکت آبفای استان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی بیست پروژه آب و فاضلاب در استان

مدیرعامل شرکت آبفای استان از افتتاح و کلنگ زنی بیست پروژه توسط شرکت آبفای استان ایلام خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۷۶۴۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ پرویز ناصری  افزود:بمناسبت گرامیداشت هفته دولت پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام کلنگ زنی می شود
 
وی ادامه داد: اجرای خط انتقال و نیرورسانی به چاه های بره بیجه دهلران، اجرای فاز اول آبرسانی به روستاهای ملکشاهی، اجرای خط انتقال روستای دول گل مهران، اجرای مخزن2000 مترمکعبی میش خاص و اجرای مخزن 1000 مترمکعبی روستا مهدی آباد از مهمترین پروژه های قابل کلنگ زنی در این ایام می باشد.
 
ناصری  با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گوشه ای از عملکرد دولت را برای ملت تبیین نمایند، تصریح کرد: شرکت آبفای استان خود را خادم مردم می داند و برای رفاه حال شهروندان از هیچ تلاش فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه های فوق حداکثر 10 ماه است، اظهار داشت: همچنین در این هفته 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 704 میلیارد ریال توسط مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان اضافه کرد: آبرسانی به روستاهای ماربره، اسلامیه، بخش بولی، مدیرعلیا، پایانه مرزی مهران، 18 روستای بخش مرکزی و جزمان هلیلان، منطقه ویژه اقتصادی مهران، مجتمع کلکین ملشکاهی و پارکینگ اربعین و همچنین احداث مخزن و تعویض شبکه و بهسازی چشمه ها از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها