: علی نصیریان ، هانیه توسلی و امیر جعفری بازیگرانی هستند که حضور آنها در سریال میوه ممنوعه قطعی شده است. این سریال را حسن فتحی برای پخش در ماه رمضان از شبکه 2 سیما کارگردانی می کند.
کد خبر: ۱۳۷۷۵۵

«میوه ممنوعه» را اسماعیل عفیفه تهیه می کند و نویسنده فیلمنامه آن علیرضا کاظمی پور است. این نویسنده که نگارش فیلمنامه «او یک فرشته بود» را در پرونده کاری خود دارد ، همچنین مشغول نگارش فیلمنامه سریال «زخمهای رویا» ست که قرار است مهران رسام آن را برای ایام محرم شبکه 2 تهیه کند.رسام دیروز اعلام کرد که این سریال شهریور کلید خواهد خورد و به احتمال زیاد حسین سهیلی زاده آن را کارگردانی خواهد کرد. سهیلی زاده تا چند روز دیگر سریال «بن حور» را به تهیه کنندگی رسام مقابل دوربین می برد. قصه «زخمهای رویا» درباره استاد دانشگاهی است که در سفر به یکی از مرزهای غربی کشور دچار سانحه شده و بعد از به هوش آمدن متوجه می شود به سال 60هجری برگشته و واقعه عاشورا در شرف وقوع است.

90 فیلم برای 90 شب

آتیلا پسیانی و رامبد جوان اجرای سومین دوره جشنواره فیلمهای تابستانی شبکه 2 سیما را به عهده گرفتند.علی لدنی ، تهیه کننده سومین دوره جشنواره فیلمهای تابستانی شبکه 2 با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : این برنامه شامل مسابقه تلفنی ، طنز (صندلی یخی) و مهمان خواهد بود. در بخش مسابقه تلفنی شرکت کنندگان می توانند از طریق ایمیل و پیام کوتاه در مسابقه شرکت کنند.وی با ذکر این نکته که در جشنواره امسال حدود 90 فیلم پخش خواهد شد که 50 فیلم ایرانی خواهد بود، گفت : اجرای صبح جشنواره فیلمهای تابستانی به عهده آقای سامان خواهد بود. جشنواره فیلمهای تابستانی از اول تیر ماه آغاز خواهد شد و در 2 هفته اول فیلمهایی چون زورو ، سرعت بالا ، جومانجی ، عروس دزدان ، لبه تاریکی ، افسانه مرلین (1 و 2) و دوئل مرگ و... به نمایش در خواهد آمد.

انتهای الوند در انتظار لطیفه های بینندگان

شبکه 2 سیما برای شبهای تابستان ، جنگ «انتهای الوند» را برای پخش به صورت زنده در نظر گرفته است. این برنامه شبهای تابستان به مدت 30 دقیقه به نمایش درمی آید و شامل بخشهایی چون مسابقه تلفنی ، موسیقی ، سرودهای درخواستی ، پخش پشت صحنه سریال های مختلف و... خواهد بود. یکی از ویژگی های این برنامه ، مسابقه لطیفه گویی است که مردم می توانند لطیفه های خود را به صورت پیام کوتاه برای این برنامه ارسال کنند. اجرای «انتهای الوند» به عهده نیما کرمی و مهدی امینی است و علی زاهدی و مهدی اکتایی تهیه آن را به عهده دارند.

صدرنشینان تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «جواهری در قصر» با 57 درصد بیننده به عنوان پرمخاطب ترین مجموعه در میان مجموعه های اردیبهشت 86 شبکه های تلویزیون معرفی شد. براساس آخرین نتایج بررسی تحقیقات صداوسیما ، «جواهری در قصر» با 57درصد بیننده و 92 درصد رضایت ، در صدر پرمخاطب ترین سریال های پخش شده در اردیبهشت ماه قرار دارد. همچنین مجموعه های پول کثیف در شبکه تهران ، آدمخوار در شبکه 2 و هشدار برای کبری 11 در شبکه تهران به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.مجموعه تلویزیونی «مدار صفر درجه» در شبکه یک سیما رتبه هفتم ، «من نه منم رتبه 11» ، «افسران پلیس رتبه 14» ، «خانه شش رتبه 15» و «چهل سرباز رتبه 19» از مجموع 23 سریال هفتگی پخش شده را به خود اختصاص دادند. در بین 4 سریال روزانه پخش شده از شبکه های مختلف سیما نیز همچنان پزشک دهکده با 49 درصد بیننده و 86 درصد رضایت در صدر قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها