سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمپ مجدد برخی اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در خیابان دانشگاه زاهدان پس از اخطار و تذکرات چندین باره خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۱۷

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: حدود یک ماه قبل بازدیدی از برخی اغذیه فروشی های خیابان دانشگاه زاهدان انجام دادیم که تعدادی از آنها تذکر و هشدارهای لازم را اخذ کردند و برخی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی بسیاری که داشتند پلمپ شدند.

 

وی افزود: صنوف پلمپ شده پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر مرتفع ساختن موارد؛ بازگشایی شد که در راستای بررسی مجدد بار دیگر پس از گذشت حدود یک ماه به این واحدها مراجعه کردیم که متاسفانه تخلفات بهداشتی و دامپزشکی سابق کماکان در حال اجرا بود و رسماً سلامت مردم را به مخاطره انداخته بودند که قابل گذشت نبود.

 

وی افزود: در این بازدید که به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان بود محرز شد که فرآورده های گوشتی و دامی موجود در این صنوف غیرقابل استفاده و فاقد هویت بود و از سوی دیگر نکات بهداشتی به هیچ وجه رعایت نشده بود که گوشت های موجود بر اساس موازین دامپزشکی ضبط و معدم سازی شد.

 

به گفته احمدزاده؛ این صنوف بارها و بارها تذکرات، آموزش ها و هشدارهای متعددی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی را دریافت کرده بودند اما تمایلی بر اجرا نداشتند که به منظور رعایت حقوق عامه و حفظ سلامت شهروندان و اینکه اقدام خلاف قانون آنها مصداق بارز تهدید علیه بهداشتی عمومی افراد بود مجدداً پلمپ و با جرائم سنگین تری مواجه شدند.

 

تعداد بازدید : 36
 
تعداد بازدید : 24
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها