فرمانده مرزبانی کشور در پاسخ به «جام‌جم» هشدار داد

افزایش ۲.۵برابری ورود شیشه به کشور

۴۲۰نفر از اراذل و اوباش خطرناک در طرح پلیس تهران دستگیر شدند

انهدام شبکه قمار با گردش مالی ۱۰۰میلیاردی

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۴۲۰نفر از اراذل و اوباش در سومین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت تهران خبر داد. اعضای یک باند قمار با گردش مالی ۱۰۰میلیاردی، دزدان هیات مذهبی و تخریب‌کنندگان خودرو‌ها در جنوب تهران از دستگیرشدگان این طرح هستند.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۶۰
به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی ادامه داد: همکارانم در مجموعه سازمان اطلاعات، پلیس امنیت و پلیس فتا برخورد با کلاهبرداری، اخاذی و همچنین مقابله با مزاحمان نوامیس و مروجان فرهنگ بدحجابی را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ۱۶۵ نفر از دستگیرشدگان مزاحمان نوامیس در پارک‌ها، ۴۴ نفر از گردانندگان مراکز فساد و توزیع مواد مخدر و ۲۴ نفر نیز علا‌وه بر اوباشگری اقدام به حمل سلاح می‌کردند. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این‌که در این طرح ۵۱ قبضه سلاح کشف شده، خاطرنشان کرد: ۸۷ واحد صنفی پاتوق اراذل و اوباش پلمب شده و با چهار باند جعل مدارک گذرنامه و قاچاق انسان نیز برخورد شد. همچنین فردی که یکی از مراکز اصلی قمار و پاتوق اراذل و اوباش را مدیریت می‌کرد با ۱۳ نفر از همدستانش دستگیر شدند.

انهدام باند قمار با گردش ۱۰۰میلیاردی

سردار رحیمی اعلام کرد: بزرگترین باند سایت قمار و شرط‌بندی با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومانی با رصد پلیس امنیت در جنوب تهران در حالی که دارای میلیارد‌ها تومان تراکنش بود منهدم و سردسته‌اش دستگیر شد. حساب مسدود شده محتوی بیش از ۷۰ میلیارد تومان بود که این افراد در موضوعات مختلف مانند شرط‌بندی در بازی‌های فوتبال باشگاه‌های بین‌المللی و ۱۵ ورزش دیگر قمار و شرط‌بندی می‌کردند.

اشرار اسلحه‌فروش در دام پلیس

سردار رحیمی از انهدام یک باند وارد کننده سلاح به پایتخت خبر داد و گفت: یک باند واردکننده سلاح به تهران نیز توسط پلیس امنیت شناسایی شد. اعضای این باند علاوه بر وارد کردن سلاح، اقدام به زورگیری و اوباشگری نیز می‌کردند که همگی در محله شوش و هرندی دستگیر شدند. همچنین باند حمل سلاح دیگری نیز منهدم شد که پنج قبضه سلاح از آن‌ها کشف و عوامل دستگیر شدند.

دستگیری عاملان تخریب ۱۱خودرو

رئیس پلیس پایتخت با بیان این‌که عاملان قدرت‌نمایی و تخریب ۱۱ خودروی شهرداری در شهرری دستگیر شدند، گفت: همچنین یک شرور شرق تهران که یک آمر به معروف و ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به همراه دو نفر دیگر دستگیر شدند. وی گفت: آمرین به معروف و ناهیان از منکر که فریضه الهی انجام می‌دهند مورد حمایت همه‌جانبه پلیس هستند.

دزدان هیات مذهبی در دام پلیس

سردار رحیمی از دستگیری اعضای گروهی که به یک هیات مذهبی دستبرد زده بودند، خبر داد و گفت: سارقان یک هیات عزاداری در یافت‌آباد که با سلاح سرد تعدادی از عزاداران را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین ۱۸ شرور که در محدوده بازار تهران به خصوص گلوبندک و چهارراه سیروس نظم عمومی را برهم زده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: یک متهم حرفه‌ای که با دسترسی غیرمجاز اپل آیدی از مردم سرقت کرده بود نیز شناسایی و دستگیر شد. همچنین باند فروش دارو و اقلام سلامت‌محور نیز با ۴۰ هزار قلم داروی کمیاب و تاریخ گذشته منهدم و دو نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند. این افراد در ۱۰ کانال تلگرامی و سه صفحه اینستاگرام با سه میلیون دنبال‌کننده فعالیت داشتند که شناسایی و مسدود شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها