هیاهوی ۲۱درصدی
داوران پراشتباه در لیگ بیست و سوم هم قضاوت می‌کنند؟

هیاهوی ۲۱درصدی

جذابیت فصل نقل و انتقالات با حضور ستاره‌ها در تیم‌های مختلف لیگ‌برتر

فصل درخشش ستاره‌ها

با شروع لیگ بیست و دوم تیم‌ها یک به یک از ستاره‌های خود رونمایی می‌کنند تا فرصت دیده‌شدن در تیم جدید نصیبشان شود. منظور از ستاره‌ها این بار خارجی‌های جدید لیگ‌برتر نیستند؛ که از آنها گفتیم و نوشتیم، این بار از ستاره‌های ایرانی حرف می‌زنیم که حضورشان در این فصل قطعا باعث جذابیت بیشتر لیگ‌برتر و بالارفتن کیفیت آن می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۳۹
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش
برخی از این بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر رفته‌اند تا هواداران دل خوشی از آن‌ها نداشته باشند؛ برخی از لیگ کشور‌های دیگر بازگشته‌اند و برخی حضورشان در لیگ برتر به خودی خود جذاب است.

رامین رضاییان
در بازی استقلال- سپاهان اولین کارت زرد لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد و حالا یکی از متعصب‌ترین زردپوشانی است که می‌شناسیم. رضاییان که فصل قبل با سر و صدای بسیار به پرسپولیس پیوست و هواداران این تیم با حضور او بسیار خوشحال بودند، این فصل با سپاهان و مورایس به توافق رسید تا عکس او با لباس زردرنگ سپاهان تصویر خوبی برای پرسپولیسی‌ها نباشد.
 
مهدی قائدی
یکی از تلخ‌ترین تصمیم‌های مهدی قائدی برای هواداران استقلال با وجود تمام درخشش، رفتن او از استقلال بود و حالا خبر بازگشت دوباره‌اش استقلالی‌ها را به خوشحال‌ترین هواداران دنیا تبدیل کرده است. این بمب بالاخره ترکید و مهدی قائدی بازیکن فصل گذشته شباب الاهلی با قراردادی قرضی و یک ساله به استقلال پیوست.

کاوه رضایی
کاوه رضایی سابقه یک سال حضور نسبتا درخشان در استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان را دارد که با ۱۳ گل از جمله گل دربی همراه بود. او پس از ترک استقلال راهی فوتبال بلژیک شد و در دو فصل در شارلروا ۱۹ گل به ثمر رساند، و بعد به پیشنهاد کلوب بروژ پاسخ مثبت داد. او فصل قبل دوباره به شارلوا برگشت. کاوه، اما حالا دوباره با پیوستن به استقلال خط حمله آبی‌پوشان را پرستاره‌تر از قبل کرده و هواداران برای حضور او در زمین لحظه‌شماری می‌کنند.

محمد دانشگر
در روز‌هایی که مدیران استقلال سرگرم کار‌های دیگر بودند و به تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی فکر نمی‌کردند و درست چند ساعت بعد از معرفی رسمی مورایس به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان، خبر جذب محمد دانشگر، یکی از متعصب‌ترین استقلالی‌ها به عنوان اولین خرید رسمی سپاهان روی خروجی سایت سپاهان قرار گرفت تا هواداران این تیم در بهت و شوک فرو بروند. او البته به استقلالی‌ها قول داد شادی بعد از گل‌هایش را که از او با پیراهن استقلال دیده‌اند، دیگر نمی‌بینند!

محمد محبی
بسیاری او را مهم‌ترین خرید فصل استقلال می‌دانند. محمد محبی پس از هفته‌ها مذاکره و رایزنی استقلالی‌ها با مدیران باشگاه سانتاکلارای پرتغال، با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به استقلال پیوست تا این فصل را با لباس آبی‌های پایتخت به میدان برود. او در ۱۸ دیداری که در لیگ پرتغال به میدان رفت، سه بار
موفق به گلزنی شد.

اشکان دژاگه
حضور اشکان دژاگه، بازیکن سابق تیم‌ملی ایران در فولاد یکی دیگر از اتفاقات مهم این فصل است. او که به طور رسمی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد، به عنوان یکی از باتجربه‌ترین ستاره‌های موجود در بازار نقل و انتقالات تابستانی اکنون به فولاد پیوسته است.

بازگشت علی بیرو
خبر بازگشت بیرانوند، حتی برای کسانی که طرفدار پرسپولیس نیستند هم جذاب است. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال کشورمان از باشگاه بواویشتا پرتغال جدا شد و بعد از توافق نهایی با مدیران باشگاه پرسپولیس قراردادی سه‌ساله با این تیم منعقد کرد. قراردادی که بازتاب گسترده‌ای هم داشت؛ و الباقی ماجرا
به این فهرست مرتضی پورعلی‌گنجی، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشید اسماعیلی و حضورش در فولاد و... را نیز اضافه کنید. این فصل لیگ‌برتر جذاب است؛ با ستاره‌هایش و رقابت‌شان بیشتر.

بهترین خارجی‌ها در لیگ ایران
مانوئل فرناندز: همبازی سابق رونالدو و بازیکن پرتغالی سابق باشگاه‌های بنفیکا، اورتون، والنسیا، بشیکتاش و... که سابقه حضور در تیم‌ملی پرتغال را دارد. روز جذب او سپاهانی‌ها همه اعتقاد داشتند یک فوق ستاره جذب سپاهان شده است.

الویس کامسوبا: هافبک استرالیایی- بروندایی فصل گذشته سیدنی که تمام دوران فوتبالش را در استرالیا سپری کرده، حالا در سپاهان است. آدلاید، آوندل اف سی، ملبورن ویکتوری و اف سی سیدنی استرالیا درباره انتقالش به سپاهان گفت: این حرکت زندگی من و خانواده‌ام را متحول می‌کند.

گوستاوو واگنین: باشگاه تراکتورسازی او را بمب نقل و انتقالات خوانده. وینگری با ارزش یک میلیون یورو که فصل گذشته در لیگ رومانی توپ زده. گوستاوو همچنین برای مسینا، نووارا و لچه ایتالیا، لیائونینگ چین و عجمان امارات نیز به میدان رفته است.

گومز دوس سانتوس: همبازی سابق اینیستا که حالا در سیرجان شاگرد قلعه‌نویی است، فوتبال حرفه‌ای خود را با اتلتیکو مینیروی برزیل آغاز کرد. در دو مقطع که به شرق آسیا رفت پیراهن ویسل کوبه ژاپن را پوشید، همبازی آندرس اینیستا بازیکن سابق بارسلونا بود.

لوکادیا: یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ‌برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی، چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق شده تا پرسپولیسی‌ها خوشحال‌ترین باشند.

به این فهرست حضور مربیانی، چون ساپینتو پرتغالی در استقلال، مورایس در سپاهان، لوس ویرا دستیار گل‌محمدی و بردیف در تراکتور را نیز اضافه کنید.

منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها