استاندار در حاشیه مسابقات ملی کشتی با چوخه اسفراین ؛

کشتی با چوخه قابلیت جهانی شدن را دارد

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد:

ساخت سالیانه ۱۲ هزار واحد مسکونی در دستور کار دولت

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه هماهنگی تأمین زیرساخت نهضت ملی مسکن در استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو گفت : سالیانه ساخت 12 هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۱۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه  هماهنگی تأمین زیرساخت نهضت ملی مسکن در استان با حضور مهندس زارع پور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو گفت : سالیانه ساخت 12 هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی در دستور کار دولت است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی مهدی رشیدی با بیان این خبر افزود: باید در 4 سال 48 هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان طرح ملی مسکن شود.


در ادامه این نشست مهندس زارع پور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو نیز بر همبستگی دستگاه های مرتبط برای خدمت رسانی به مردم به عنوان وظیفه شرعی تأکید و افزود: دستگاه های متولی در راستای رفع موانع و نیازهای مردم همه تلاش خود را به کار ببندند تا نتیجه این خدمت را در زند گی خود احساس کنند.


 گفتنی است در این نشست برنامه ریزی های لازم برای برق رسانی ، آبرسانی و اجرای فاضلاب این پروژه در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین نیز انجام گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها