دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی و قاتل نگهبانان شرکت کشتی رانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۳۱
نویسنده گروه حوادث

جلسه رسیدگی به پرونده ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی و قاتل نگهبانان شرکت کشتی رانی در شهریار به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی دیروز برگزار شد.نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض وایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: او با کلت اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت ماموران در محل شد . متهم قبل از آن به شرکت کشتیرانی شهرستان شهریار رفته و چهارنگهبان را کشته و به هرکدام یک تیر خلاص زده بود. حمله متهم به ماموران منجر به نابینایی و برخی آسیب‌های دیگر به آنها شده است. متهم از اقدامات خود فیلم‌هایی تهیه و برای شبکه‌های معاندین ارسال کرده است. بنابراین با توجه به شواهدپرونده درخواست تعیین مجازات سلب حیات برای او را دارم.

سپس قاضی صلواتی دستور پخش فیلم حمله مسلحانه متهم به ماموران در خیابان طالقانی را صادر کرد . بعداز آن ماموران زخمی هم به تشریح ماجرا پرداختند.

قاضی با دعوت از همسران نگهبانانی که از سوی متهم به قتل رسیده بودند، از آنها خواست درخواستشان را بگویند که آنها برای متهم اشد مجازات خواستند.

این در حالی بود که نماینده فراجا هم برای متهم اشد مجازات بابت اقدام علیه امنیت عمومی و نظم جامعه خواست.

متهم در جایگاه قرارگرفت و از خود دفاع کرد. پس از اظهارات متهم و پاسخ‌های وی به سوالات رئیس دادگاه، قاضی صلواتی با دعوت از وکیل متهم به حضور در جایگاه، از وی خواست تا از متهم دفاع کند. با پایان گرفتن جلسه دادگاه حکم متهم به زودی صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها