در ادامه طرح مولدسازی امکانات دولتی به نفع مردم تاکنون 15 سالن ورزشی دولتی، مردمی سازی شده و در اختیار عموم قرار گرفت.
در ادامه طرح مولدسازی امکانات دولتی به نفع مردم تاکنون 15 سالن ورزشی دولتی، مردمی سازی شده و در اختیار عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۶۰۲۱

 

هرمزگان-جام جم انلاین-در ادامه طرح مولدسازی امکانات دولتی به نفع مردم تاکنون 15 سالن ورزشی دولتی، مردمی سازی شده و در اختیار عموم قرار گرفت.

 

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه رشته تیراندازی نیازمند تقویت در حوزه تامین سلاح و تجهیزات است گفت: تلاش می‌کنیم برای ورزشکاران و نخبگان این رشته در استان، سلاح و امکانات به روز و درخور شان ایشان تامین شود.


به گزارش روابط عمومی استانداری، ظهر امروز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور شهردار بندرعباس، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان آیین بهره‌برداری از سالن تیراندازی بندرعباس برگزار شد.

 

مهندس دوستی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این سالن ورزشی اظهار داشت: تیراندازی ورزشی است که تاکید دینی برای انجام آن وجود دارد و جزء رشته های ورزشی بشمار می رود که جامعیت بیشتری دارد و می‌تواند اوقات فراغت رده‌های مختلف سنی بانوان و آقایان را پر کند.


استاندار هرمزگان گفت: مسئله سخت افزار و ساختمان حل شد و در حال حاضر مسئله اصلی ورزشکاران رشته تیراندازی استان مسئله تامین سلاح و تجهیزات است که تلاش می‌کنیم برای ورزشکاران و نخبگان این رشته در استان، سلاح و امکانات به روز و درخور شان ایشان تامین شود.

 

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر مردمی سازی اماکن ورزشی استان تصریح کرد: دراین طرح تاکنون کار مردمی سازی 15 سالن تمام شده که لازم است این کار با سرعت بیشتری انجام شود و امیدوارم هر ماه 50 سالن در سطح استان در اختیار مردم قرار گیرد.

 

دوستی همچنین سرعت بخشی برنامه مردمی سازی سالن‌های ورزشی بویژه در بخش استخرها را ضروری دانست و گفت: مردمی سازی سالن‌های ورزشی متکی به درخواست مردم است و هر کجا درخواست و تقاضای مردمی به صورت منطقه‌ای برسد سالن دولتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است عملیات احداث این سالن بیش از 10 سال به طول انجامیده بوده که با حمایت استاندار هرمزگان و همت اداره کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی امروز این سالن برای ورزشکاران رشته تیراندازی آماده شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 1267 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال احداث شده و دارای امکاناتی همچون سالن تیراندازی، ساختمان اداری، رختکن خواهران و برادران و نمازخانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها