استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر باید به موضوع اصلی همه مردم و مسوولان استان تبدیل شود، گفت: حضور دستگاه‌های فرهنگی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از حضور دستگاه‌های مقابله‌ای اهمیت بیشتری دارد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۵۷

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ حسین مدرس خیابانی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: مساله مواد مخدر موضوع همه است و تمامی ادارات باید به آن توجه کنند و در این راستا کارهای فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: لازم است چهره سیستان و بلوچستان را از ننگ مواد مخدر پاک کنیم و تصویری درست و بر اساس فرهنگ غنی این منطقه به مردم کشور عرضه کنیم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه خانواده باید به فرد یا افراد معتاد خود توجه بیشتری داشته باشد، افزود: یکی از عوامل مهم در مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال است که باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام فراجا یک‌چهارم کشفیات مواد مخدر کشور مربوط به سیستان و بلوچستان است همچنین بزرگترین سر شبکه های کشور را نیز در این استان دستگیر کردیم.

 

مدرس خیابانی با اشاره به ظرفیت علما و صاحبان تربیون اظهارداشت: باید از ظرفیت علما، روحانیون دینی و ریش سفیدان در جهت آگاه سازی و مقابله با ورود مواد مخدر به کشور استفاده شود.

 

وی ادامه داد: در هر شهرستان فرماندار به عنوان رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر محسوب می‌شود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر یک پدیده واقعی، شوم و نابود کننده کشور محسوب می‌شود و بیشترین آسیب آن نیز متوجه ما است.

 

وی افزود: می‌توان با یک کار جهادی منسجم با مواد مخدر مبارزه کرد چرا که اگر موضوع مواد مخدر حل شود امنیت استان نیز تامین خواهد شد.

 

مدرس خیابانی تصریح کرد: طبق آمار ۸۰ درصد جرائم استان به مواد مخدر مربوط می شود لذا باید با جدیت با این امر مبارزه کنیم تا جرایم استان کاهش پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها