قیمت سکه | قیمت سکه امروز | جدول قیمت سکه

قیمت سکه ثابت ماند | قیمت سکه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

قیمت هر قطعه ربع سکه بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۵۶۴۵

قیمت سکه تغییری نکرد. قیمت سکه نوسان دارد. قیمت سکه از جمله موضوعاتی است که برای مردم مهم است. قیمت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی نزدیک شد. آخرین قیمت سکه را در جدول زیر مشاهده کنید.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امروز (۱۷ مرداد ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و۷۶۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۳۵۷ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  14.800.000
سکه تمام طرح قدیم  14.100.000
نیم سکه بهار آزادی 8.100.000
ربع سکه بهار آزادی

5.100.000

سکه گرمی  3.100.000
اونس جهانی  یک هزارو769 دلار و 33 سنت  
طلای ۱۸ عیار  1.357.300


قیمت سکه امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و806 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدیدامروز(‌یکشنبه،16مردادماه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 806 هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به 14 میلیون و96 هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه نیم سکه8 میلیون و 180هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 186 هزار تومان و سکه یک گرمی 3 میلیون و 40 هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1774 دلار و95 سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و سیصد و 676 هزار تومان است.

پیش‌ بینی قیمت سکه برای روزهای آینده

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته گذشته با توجه به کاهش نرخ ارز و انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا کاهشی بود و چون تقاضا کم شد قیمت‌ها ثبات داشت.پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده افت قیمت تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمد کشتی‌آرای درخصوص وضعیت بازار طلا در هفته گذشته گفت: هفته گذشته مجددا قیمت جهانی طلا سیر نزولی داشت و هفته گذشته ۲۵ دلار و هفته قبل از آن نیز ۱۰۵ دلار کاهش قیمت را شاهد بودیم.

وی افزود: البته فلزات دیگر علاوه بر طلا همچون نقره و پالادیوم هم با کاهش قیمت همراه بوده است و اما چون طلا اهمیت بیشتری دارد کاهش قیمت آن با ورود به کانال ۱۶۰۰ دلار قابل توجه بوده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهارداشت: باید توجه داشت که نرخ ارز نیز به جز روز شنبه سیر نزولی داشت و با سفر رییس جمهور دو کشور روسیه و ترکیه به کشور ارزش ریال افزایش و نرخ دلار کاهش یافت.

وی ادامه داد: در کنار کاهش بهای انس جهانی طلا و کاهش نرخ ارز ما به ایام ماه محرم نزدیک میشویم و تقاضا برای خرید سکه و طلا کاهش می‌یابد و این عامل منجر به کاهش حباب قیمت سکه شد این در حالی بود که حباب سکه در هفته‌های گذشته رکورد قیمتی را ثبت کرد.

کشتی آرای پیش‌بینی کرد با تخلیه حباب قیمت سکه در روزها و هفته‌های آینده شاهد کاهش حباب قیمت سکه باشیم. در هفته گذشته به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان کاهش حباب سکه را داشتیم و در حال حاضر هر قطعه سکه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه ثابت ماند | قیمت سکه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

وی بیان کرد: براین اساس در آخرین معاملات روز گذشته به طور متوسط سکه طرح قدیم ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده ۱۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

ریزش شبانه قیمت سکه

قیمت سکه شب گذشته مانند نرخ دلار یک مرز مقاومتی را از دست داد و تا ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ریزش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه دیروز به کانال ۱۵ میلیون تومان رسید. ارزش ذاتی سکه دیروز با قیمت نقدی بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فاصله داشت و حباب سکه در محدوده ۱۳ درصد قرار گرفته بود.

معامله گران بازار سکه منتظر آغاز فعالیت بازار جهانی طلا بودند. دیشب قیمت اونس طلا در مقایسه با روز شنبه تقریبا ثابت بوداما نرخ دلار عقب نشینی کرد و مرز مقاومتی مهم را از دست داد.

قیمت سکه شب گذشته مانند نرخ دلار یک مرز مقاومتی را از دست داد و تا ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ریزش کرد.با کاهش قیمت دلار و سکه حباب فلز گران بهای کوچکتر شد.

عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که قیمت سکه امروز آرایش صعودی به خود نگیرد و به مسیر کاهشی شب گذشته ادامه دهد احتمال برگشت تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها