رئیس مجلس دانش‌آموزی و نماینده سازمان دانش‌آموزی هرمزگان در راستای تقویت همکاری‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس با رئیس هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس دانش‌آموزی و نماینده سازمان دانش‌آموزی هرمزگان در راستای تقویت همکاری‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس با رئیس هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۳۷۵۴۶۷

هرمزگان-جام جم انلاین- رئیس مجلس دانش‌آموزی و نماینده سازمان دانش‌آموزی هرمزگان در راستای تقویت همکاری‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس با رئیس هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

 

 اسحاق جعفری، رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در این دیدار با تاکید بر اینکه آموزش امری مقدس است، اهمیت استفاده از ظرفیت های درون استان و ایجاد پیوند میان صنایع با دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان استان پرظرفیت هرمزگان را امری مهم تلقی کرد و بر کوشش این شرکت بزرگ و موفق بومی در این راستا تاکید کرد.

 

 مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس و نماینده سازمان دانش آموزی، همچنین به تقویت همکاری پاینده میان سازمان دانش آموزی استان و شرکت پالایش نفت بندرعباس بعنوان یکی از نتایج این نشست بین سازمانی اشاره کرد.

 

 جعفری رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در این دیدار در جریان مسائل، مشکلات و ظرفیت های دانش آموزان استان هرمزگان قرار گرفت و در خصوص همکاری با سازمان دانش آموزی قول مساعد داد.

 

 صوفیا عسکری، نماینده سازمان دانش آموزی ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مسئولین شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهار کرد: شرکت پالایش نفت بندرعباس همواره به عنوان شرکت پیشرو در انجام مسئولیت های اجتماعی در کشور شناخته می شود و در سال های اخیر همواره شاهد حمایت و همراهی سازنده این شرکت با آموزش و پرورش استان بوده ایم.

 

 گفتنی است شرکت پالایش نفت بندرعباس نقش بسیار مهم، ارزشمند و استراتژیکی در تولید انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور ایفا می‌کند، این شرکت حدود ۲۰ درصد از بنزین مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

 

 شایان ذکر است، محمد رستمی قشمی، رئیس حوزه مدیر عامل و محمود عبدلی مسئول آموزش های عمومی، تخصصی و مدیریتی شرکت نیز در این جلسه حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها